حال و هوای مثبت در Myplant & Garden

فصل محصولات بهاره در آستانه آغاز شدن است، اما آیا مصرف کننده مایل به پرداخت قیمت های بالاتر برای گیاهان است؟ انتظار نمی رود که به اندازه سال های همه گیر رونق داشته باشد. و از گل هایی که برای عروسی بسیار محبوب هستند غافل نشویم. در این نمایشگاه، علاقه گلفروشان، نه تنها به انواع، بلکه برای ارائه هایی که برگزار می شد، زیاد بود. اینها روندها و نکات برجسته به طور خلاصه هستند. در 27 فوریه گزارش تصویری را منتشر خواهیم کرد و مروری کلی خواهیم داشت.


Jaap Moerman van Moerman Lilies و Warja Abrosimova از Dekker Chrysanten و Joan Petermeijer از Decorum. در این نمایشگاه، آنها مجموعه گل های خود را به گلفروش ایتالیایی نشان می دهند. نام تجاری Decorum نیز به طور فزاینده ای برای گل در ایتالیا شناخته می شود.

در حال حاضر، ما قبلاً تعدادی عکس برای به اشتراک گذاشتن داریم:


تیم فلورا توسکانا، تعاونی متشکل از 230 کشاورز که در Pescia، در استان Pistoia تأسیس شده است. این شرکت 50 سال است که در بازار گل و گیاه حضور دارد.


تیم یوروسا این کشاورز ایتالیایی اکثر محصولات خود را صادر می کند و امسال در نمایشگاه های متعددی به نمایش گذاشته است. بعدی نمایش FloraHolland در Rijswijk و به دنبال آن یکی در Aalsmeer خواهد بود.



منبع

امروز 24 فوریه، آخرین روز Myplant & Garden است. علیرغم اینکه پرورش دهندگان منتظرند ببینند در هفته های آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، جو در نمایشگاه مثبت است و به نظر می رسد هنگام صحبت با غرفه داران مختلف، از میزان و نوع بازدیدکنندگان بسیار راضی هستند. FloralDaily نیز برای تهیه گزارش تصویری و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازار باغبانی ایتالیا در این نمایشگاه حضور داشت.


مونیکا اسکاپارو و دبورا گیونه از Nirp International در حال تبلیغ Profumatissime Della Riviera dei Fiori هستند که در ایتالیا رشد می کنند. در حال حاضر آنها خرده فروشان را در ایتالیا عرضه می کنند، اما علاقه فزاینده ای برای این محصول از کشورهای دیگر در اروپا مشاهده می شود.


Davide Magatti Daniele Amadio و Amos Citterio از Como Lighting. آنها سیستم های LED را برای گلخانه ها در سراسر جهان عرضه می کنند.

بنابراین، ما در نمایشگاه چه می شنویم و چه می بینیم؟ از طرف پرورش دهندگان، می بینیم که آن ها گونه هایی را ارائه می دهند که مقاوم به گرما هستند و می توانند به راحتی در آب و هوای مدیترانه ای گرمتر رشد کنند. از پرورش دهندگانی که در نمایشگاه حضور دارند، واکنش های متفاوتی می شنویم. برخی بلافاصله سفارشات را می نویسند، در حالی که برخی دیگر متوجه کمبود تقاضا می شوند. البته بستگی به نوع محصول دارد اما در مجموع به دلیل افزایش هزینه های تولید شاهد کمبود در دسترس بودن و گرانی هستیم. به نوبه خود، قیمت گیاهان و گل برای خرده فروشان نیز افزایش می یابد. محبوب ترین گیاه هنوز phalaenopsis است، اما از آنجایی که در دسترس نیست، انتظار می رود تقاضا برای محصولات دیگر نیز افزایش یابد.