حراج گل داغ به مناسبت روز مادر

شدت آرامی وجود دارد زیرا بیش از 12 خریدار با پوشیدن کلاه و ژاکت، هودی و شلوار ورزشی به صندلی های خود می روند. آنها در حالی که لپ تاپ خود را برای ورود به نرم افزار حراج باز می کنند، از بطری های آب و فنجان های تیم هورتونز می نوشند. آداپتورها از درگاه‌های USB خود آویزان هستند تا بتوانند کابل‌های اترنت را به جک‌های هر میز وصل کنند.

این اقدام در ساعت 6 صبح در یک انبار برنابی، خانه بزرگ‌ترین حراج گل در آمریکای شمالی آغاز می‌شود.

در thetyee.ca بیشتر بخوانید



منبع

این حراج به میزبانی اتحادیه تعاونی پرورش دهندگان گل برگزار می شود و امسال شصتمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد. این مزایده در سال 1963 توسط شش پرورش‌دهنده تأسیس شد که تعداد آنها به 90 نفر رسیده است. به جای اینکه قیمت با هر پیشنهاد در یک حراج انگلیسی افزایش یابد، قیمت شروع حراج هلندی با عدم فعالیت کاهش می یابد تا زمانی که پیشنهادی وجود داشته باشد. آن خریدار به طور خودکار برنده است و از جنگ های پیشنهادی اجتناب می کند. پیش از مناقصه نیز امکان پذیر است و تامین کنندگان عروسی را از نگرانی از دست دادن رنگ یا تنوعی که به یک زوج وعده داده اند نجات می دهد.

مناقصه گران در انبار با حدود 200 نفر دیگر رقابت می کنند که آنها نیز در سحر از خواب بیدار شده اند اما از خانه خود را تنظیم می کنند. توصیه می‌شود که آن‌ها نیز به اتصال سیمی تکیه کنند زیرا تأخیر Wi-Fi می‌تواند به قیمت پیشنهاد برنده آن‌ها تمام شود. مناقصه‌دهندگانی که شخصاً حضور یافته‌اند، اکثراً آمریکایی‌هایی هستند که کامیون‌های خود را با خود آورده‌اند تا محصول را به ایالت واشنگتن برگردانند. این مناقصه‌دهندگان خریداران بزرگی هستند و انبارهایی را که به فروشگاه‌های گوشه‌ای، گل‌فروشی‌ها، مراکز باغ و زنجیره‌های خواربار فروشی خدمات می‌دهند، ذخیره می‌کنند. شلوغ ترین تعطیلات سال برای فروش گل حدود یک هفته دیگر است: روز مادر.