خدمات تحویل همان روز به ایالات متحده و کانادا توسط Funeral Flowers Arrangement

همه گلهای آنها تازه است و روزانه از شبکه گلفروشان محلی آنها تحویل داده می شود. ما گل های تشییع جنازه را در همان روز تحویل می دهیم. شما می توانید در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته از طریق وب سایت و سفارشات تلفنی سفارش دهید. تنها چیزی که از شما نیاز داریم یک نام و یک آدرس است تا بتوانیم به آدرس مورد نظر گل ارسال کنیم. با ما نیازی نیست نگران کیفیت و تازگی گل ها باشید زیرا ما فقط با بهترین گل فروشی ها در ایالات متحده و کانادا همکاری می کنیم تا بهترین کیفیت ممکن را تضمین کنیم. طراحان حرفه ای با سال ها تجربه تمام گل های تازه خود را ترتیب می دهند. در فروشگاه آنلاین آن‌ها، می‌توانید از بین گل‌های کلاسیک و مدرن برای مراسم تدفین یکی را انتخاب کنید.

ترتیب گلهای تشییع جنازه این فرصت را برای ابراز همدردی با متوفیان و خانواده های داغدیده، اغلب در مواقع ضروری فراهم می کند. “با شبکه بیش از 1000 گل فروشی خود در ایالات متحده و کانادا، ما می توانیم ظرف چند ساعت گل را به سراسر این دو کشور ارسال کنیم. ما در شرکت خود یک کاتالوگ آنلاین از چیدمان های گل تهیه کردیم تا بتوانید انواع مختلف آن را بررسی کنید. گل آرایی گل‌فروشی آنلاین ما گل‌هایی را برای مراسم تدفین و یادبود ارائه می‌دهد.” تیم FFA توضیح می‌دهد.

زلمن، مدیر بازاریابی برای Funeral Flowers Arrangement گفت: «ما مفتخریم که به مشتریان خود خدمات تحویل گل را به تمام نقاط ایالات متحده و کانادا ارائه می دهیم. “ما می دانیم که ارسال گل می تواند فرآیند بسیار دشواری باشد، بنابراین همه گلفروشان ما آموزش دیده اند تا مراقبت بیشتری انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که هر ترتیب مراسم خاکسپاری ارسال شده تا حد امکان بدون گلبرگ های رنگ پریده ایجاد شده است.”

برای اطلاعات بیشتر:
گل آرایی مراسم تشییع جنازه
funeralflowersarrangement.com



منبع