خرید گل رز ارزان ارسال روز با کیفیت فروشگاه گل و گیاه الی ماما | dastchinflower

این گل از بهار تا پاییز به طور مرتب شکوفه های معطر 5 تا 7 سانتی متری میدهد. این گیاه مناسب آب و هوای خنک است که رشد خوبی در این گونه مناطق دارد. یکی از زیباترین انواع گل رز ، گل رز هلندیاست که با نگاه کردن به آن اوج زیبایی این گل را می بینیم. گل رز که برخی به آن گل روز هم میگویند ، عمدتاً بومی مناطق معتدل نیمکره شمالی است.

مجله خبری گل و گیاهانه چند بار شکوفا میشود و برای نگهداری در باغ و باغچه و مکان های کوچک بسیار مناسب است. رز گیاهی چند ساله و چوبی است که روی ساقه‌های خاردار خود گل می‌دهد. بیش از 30 هزار رقم گل رز و 150 گونه مختلف از این گل در جهان وجود دارد و هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. برای نگهداری از گل رز باید محیطی پر نور و خاکی با زهکشی عالی را برای آن فراهم کنید. گل رز جز گل‌های برگ‌ریز است و می‌تواند به‌صورت بوته‌ای، زمینی، بالارونده و پیوندی رشد کند.

http://bongahekhodro.ir

این نوع رز به تازگی توسط آمریکایی‌ها پروش یافته است و در مقایسه با دیگر انواع گل‌های مینیاتوری به خصوص گل‌های میکرو، دارای اندازه‌ی بزرگ‌تری می‌باشد. این گل‌ها از کوچک‌ترین انواع رز هستند و بین 6 تا 12 اینچ ارتفاع می‌گیرند. نوعی دیگر از آن به نام بامبینو وجود دارد که دارای گلبرگ‌های نارنجی است و 4/3 اینچ اندازه دارد و 8 الی 12 اینچ ارتفاع می‌گیرد. رز هلندی خیلی زود مواد مفید خاک را استفاده می‌کند و از آنجایی که در یک گلدان است، باید کودرسانی را به خوبی انجام دهید.

نیازها و اصول مراقبت از گل رز

فقط مراقب باشید که سفید کننده ی زیادی به آب گل اضافه نکنید، زیرا گل رز آسیب می بیند. پیرایش ساقه ها هر چند روز یکبار باعث می شود گل رز به طور موثرتری در آب بماند، زیرا پس از مدتی نوک های ساقه کمی قارچ و آسیب دیده می شوند. پس هر چند روز یکبار ساقه ها زیر آب با زاویه 45 درجه برش بزنید.

آفات و بیماری های احتمالی برای گل رز

اگر برگ‌ها اثر جویدگی به شکل هلالی دارند این کار آفت زنبور برگخوار است. در کل این حشره مشکل خاصی برای گیاه به وجود نمی آورد. سر یک بطری پلاستیکی را ببرید و آن را روی گل تازه کاشته قرار دهید. در صورتی که میخواهید برای سال آینده دانه جدید داشته باشید چند تا از این شکوفه ها را نگه دارید. دسترسی حیوانات به جوانه ها نه تنها میتواند باعث از بین رفتن گل ها شود بلکه می تواند باعث مسمومیت حیوان نیز شود.

  • هنگام خرید یک نوع گل رز مدرن ، تقریبا همیشه با یک نام منحصر به فرد به فروش می رسد تا نام نوع گونه حقیقی اش.
  • توجه کنید که یک مزرعه با محصولات سبز چگونه یک کشاورز را خوشحال می کند؟ این رزهای سبز دقیقاً همینطور هستند.
  • گل رز سیاه یا همان رز مشکی جذاب یکی از کمیاب ترین گل ها است و براحتی در همه جا پیدا نمی شود.
  • خوشبختانه گل رز دارای تنوع رنگی زیادی است و به خاطر همین ویژگی شگفت انگیزشان زبان زد هستند.همانند سایر گل ها این گل نیز به مراقبت ویژه ای نیاز دارد.
  • این گل ها دارای ساقه بسیار کمی هستند به گونه ای که برگها از نزدیک گلها روییده اند.