خرید Penny UK توسط Power Plastics

تنوع موادی که پنی انگلستان، درست مانند پاور پلاستیک، ارائه می دهد، مبنای موفقیت در این بازار است. موریس در پایان می گوید: “با افزودن دانش فنی گلخانه ای هلندی، تجربه و مواد تشکیل دهنده، ما باید تصویر را به دنیای خارج تقویت و تکمیل کنیم. Power Plastics گام به گام در حال گسترش است تا ما نیز بتوانیم نقش مهمی در سطح محلی ایفا کنیم.”



منبع

درست مانند Power Plastics، Penny UK یک عمده فروش فنی در زمینه آبیاری است که به صورت محلی در بازار انگلستان متمرکز است. موریس دی استفانو از Power Plastics می‌گوید: «با اقدام کنونی، ما یک بازار بین‌المللی به سرعت در حال تغییر را پیش‌بینی می‌کنیم، که در آن مشخص شده است که نیاز بیشتری به تماس‌های محلی در سراسر جهان وجود دارد.

“علاوه بر این، بازار بریتانیا در حال حاضر پتانسیل واقعی دارد، به ویژه با تیم بزرگی که اکنون در بریتانیا داریم، که توسط استوارت پنی هدایت خواهد شد. به این ترتیب، ما می‌توانیم موقعیت خود را با پنی انگلستان بلافاصله در آینده تقویت کنیم. درک بهتر نیازهای محلی به این معنی است که می توانیم این تمرکز را اضافه کنیم و شبکه ای از مشتریان را در سراسر کشور ایجاد کنیم.”

به عنوان بخشی از گروه Rutec، Power Plastics اعلام کرد که Penny UK اکنون بخشی از گروه آنها است.