خنک کننده سبز با CO2

Cees می‌گوید: «سیستم CO2 گران‌تر است، اما بلافاصله خنک‌کننده‌های شیمیایی را حذف می‌کند، که آن را بسیار دوستدار محیط‌زیست می‌کند. نه تنها این، سیستم تبرید جدید بسیار کارآمدتر از نظر انرژی است، چیزی که هم WBE و هم Air.clima می توانند خوشحال باشند.

برای اطلاعات بیشتر:
سیس-جان روس
Westland Bloemen Export BV
تلفن: +31 (0) 174 629 888
ایمیل: [email protected]
وب سایت: www.wbe.nl

تیم WBE: دانیل، ریکاردو، جسپر و یاپ، که هر روز در سلول های خنک کننده کار می کنند.

تیم Air.clima سیستم خنک‌کننده موجود را که همچنان از R448a، یک خنک‌کننده مصنوعی استفاده می‌کرد، برچید که طبق قانون فعلی آن را حذف کردند. آنها سپس یک سیستم تبرید کاملاً جدید نصب کردند که از CO2 به عنوان خنک کننده استفاده می کند. دارای پاوریونیت، کولر گازی و 20 عدد اواپراتور.

Air.clima BV
8 ولدکانت
B – 2550، Kontich، بلژیک
تلفن: +32 (0) 345 13 490
ایمیل: [email protected]
وب سایت: www.www.airclima.be

شرکت بلژیکی Air.clima اخیراً سه سلول خنک کننده Westland Bloemen Export (WBE) را در مرکز توزیع خود در هلند بازسازی کرده است. در اینجا این شرکت محموله هوایی و دریایی را دریافت کرده و به صورت سرد به شعب دیگر خود ارسال می کند. سردخانه های مورد بحث 861 متر مربع، 656 متر مربع و 623 متر مربع هستند.

اواپراتورهای سیستم خنک کننده CO2 جدید.



منبع

این اولین بار نیست که WBE با Air.clima کار می کند. و به لطف همکاری قبلی، WBE تصمیم گرفت از Air.clima بخواهد تا در مورد این سیستم خنک کننده کمک کند. “ما در گذشته با Air.clima زیاد کار کرده‌ایم، روی سایت‌های دیگرمان نیز. تجربیات خوبی با این شرکت داشته‌ایم. آنها قابل اعتماد هستند و به سرعت به مشکلات پاسخ می‌دهند. بعلاوه، ما طرز فکر آنها را دوست داریم. “

نگاهی به فضای فنی و مناطق خنک کننده.

سیس جان، مدیر مالی WBE، در مورد این پروژه می گوید: “فناوری سیستم خنک کننده کاملا منسوخ شده بود. این سیستم 20 ساله بود و از گازهای خنک کننده منسوخ و گران قیمت استفاده می کرد. گاهی اوقات نشت می کرد و به گاز اجازه تبخیر می داد و باید دوباره پر می شد. ما مجبور شدیم از نوع جدیدی از گاز خنک کننده استفاده کنیم، اما لوله ها نمی توانند فشار را تحمل کنند. بنابراین هزینه آن بیشتر و بیشتر می شد.” به طور خلاصه، سیستمی که به شدت نیاز به جایگزینی داشت.

به لطف سیستم بازسازی شده Air.clima که طراحی و ساخته شده است تا حد ممکن از نظر انرژی کارآمد باشد، WBE می تواند به کار خود ادامه دهد. حداقل تا زمانی که به تجدید سلول خنک کننده بعدی نیاز است. از چه کسی برای آن استفاده خواهند کرد؟ برای کسانی که این را می خوانند، انتخاب آشکار است.

Cees توضیح می دهد: “آنها سیستم جدید را در حالی نصب کردند که سیستم قدیمی هنوز در حال اجرا بود. در طول تعویض، یک روز بود که کار نمی کرد، اما سلول ها سرد ماندند.” و این یک امر ضروری بود زیرا 90٪ از فضای سبز تزئینی – به استثنای برخی از محصولات عجیب و غریب – منابع WBE نیاز به خنک کننده دارند. واحدهای تبرید نیز در تمام طول سال کار می کنند.