داستانی از تاب آوری و پایداری



منبع

باغ های آمریکا و گل های استلا
باغ‌های آمریکا به زودی انحصاری توزیع این گل‌های زیبا را در کانادا و ایالات متحده برگزار می‌کند و این پروژه را به سطح بعدی می‌برد و سرزمین‌های جدیدی را با منابع جادویی که گواینیا ارائه می‌دهد مسحور می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر:
باغ های آمریکا
www.gardensamerica.com

وقتی به انعطاف‌پذیری فکر می‌کنیم، اغلب یک فرد و قدرت او را برای رویارویی هر روز علیرغم همه چیزهایی که از سر گذرانده‌اند، تصویر می‌کنیم. هنگامی که به پایداری فکر می کنیم، اولین چیزی که به ذهن می رسد احتمالاً جداسازی باقی مانده هایمان و ایجاد چیزهای مفید از اقلام غیر قابل بازیافت است. از آنجایی که به نظر می رسد این دو ویژگی اشتراک زیادی ندارند، همه جا نیست که بتوانیم آنها را با هم پیدا کنیم.

گل های Inírida (استلا) که برای افراد کمی شناخته شده است، یک گنجینه بومی است که در اصل از منطقه اطراف مرز کلمبو و ونزوئلا است و نمونه ای عالی از معنای انعطاف پذیری و پایداری است.

گل های استلا
این گل های ستاره ای شکل به آنچه غیرممکن تصور می شد دست یافته اند: زنده ماندن در شرایط آب و هوایی شدید، رشد در خاک کم حاصلخیزی و جواهری جاودانه.

Gardens America معتقد است هیچ توسعه ای بدون پایداری وجود ندارد و همیشه راهی برای محافظت از سیاره ما و در عین حال زیبا جلوه دادن آن وجود دارد.

گل های استلا بسیار نادر هستند، آنها فقط در یک منطقه کوچک در کلمبیا با توجه به شرایط آب و هوایی و خاک خاص رشد می کنند. این تیم فرصت ترویج گسترش این زمین ها را برای تشویق تولید دید و از آن استفاده کرد.

و این دقیقاً همان چیزی است که گواینیا، منطقه ای که گل های استلا در آن بیشتر رشد می کنند، در نهایت در دید بقیه جهان قرار داده است. سال‌ها، مردم محلی در جستجوی راه‌هایی برای بهره‌وری اقتصادی در حین مراقبت از زمین خود ناموفق بودند – زیرا اکثر روش‌های برداشت سازگار با محیط‌زیست نیستند – و سرانجام به کشفی که نیاز داشتند، رسیدند.

بنابراین، چگونه گل های استلا سازگار با محیط زیست هستند؟
گلها در خاکی رشد کردند که تصور نمی شد برای برداشت زیاد مفید باشد، زیرا از نظر مواد مغذی غنی نبود. آنها در جایی رشد کردند که می‌توان آن را یک محیط متخاصم تلقی کرد، و با این حال به شکل و رنگی که امروز می‌شناسیم و دوست داریم شکوفا شدند.

گل های استلا: گامی به سوی آینده
گل‌ها پس از سال‌ها جواهر پنهان، بالاخره به رسمیت شناخته شدند که شایسته آن هستند. خواص و حفظ مناسب آنها به آنها اجازه می دهد حتی پس از مرگ نیز شکل خود را حفظ کنند. زمان می گذرد و رنگ ها محو می شوند، اما گل های استلا باقی می مانند.

یک کشف بومی: پیوستن به نیروها
داشتن گیاهی که رشد آن 100% سازگار با محیط زیست است و می تواند چنین شکوفایی را برای مردم محلی به ارمغان بیاورد برای لیوی، که در آن زمان Akayú نامیده می شد، انجمن زیست محیطی کلمبیا، که برای اولین بار ارزش گل های عزیز اینیریدا را درک کرد، شوکه کننده بود. آنها به همراه زیست شناس متئو فرناندز و رهبر بومی روبن داریو کاریانیل پروژه ای را برای تسهیل گسترش این گل ها از طریق قلمرو گواینیا آغاز کردند.

دقیقاً رشد در این شرایط است که به استلاها حق داد تا گلهای جاودانه نامیده شوند. آنها ساختاری محکم و بادوام دارند که به آنها امکان می دهد هم از سیل های بزرگ و هم در زمان های خشک جان سالم به در ببرند و بنابراین هویت خود را حفظ کنند.

از امروز، بسیار مفید است که بدانید یک نوع گیاه می تواند زیبا، برای محیط زیست مفید و جاودانه باشد. همه این‌ها باعث می‌شود که Stella کاندید مناسبی برای ادامه تجارت گل‌ها باشد و به عنوان تزئینات دوست‌داشتنی برای هر مناسبت کار کند، در حالی که نه تنها برای محیط زیست بی‌ضرر است، بلکه مفید است.

به گفته ستاره ها، با کمک Curripacos، یک جامعه بومی منطقه، دانش اجدادی را در مورد این موضوع – دانشی که برای نسل ها منتقل شده است – مانند چرخه برداشت و زمان مناسب برای بذر جمع آوری کردند. بنابراین، این، همراه با مشارکت علمی فرناندز، پروژه ای را آغاز کرد که اکنون به اندازه کافی رشد کرده است تا بیش از 20 خانواده را حفظ کند.

یکی از مزایای این پروژه این است که بذر 100٪ پایدار است زیرا گل ها در جایی که به طور طبیعی رشد می کنند کشت می شوند. و فضاهای طبیعی حفظ، احترام و مراقبت می شوند.