داستانی مداوم از عشق

رولا علی ادیب، مدیر کل عصاره‌ها و روغن‌های طبیعی BioCham از سوریه، برای اولین بار به نمایشگاه بین‌المللی واردات چین (CIIE) آمد و گل رز دمشقی را با خود به مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های ملی به شکل شبدر چهار برگی آورد. شانگهای در طول چهار سال CIIE، گل رز دمشق دانه ای کاشت، جوانه زد، شکوفا شد و داستانی عاشقانه با “شبدر شانگهای” ایجاد کرد.

رولا مفتخر بود که توانست در سال 2018 به CIIE بپیوندد. این تجربه بسیار بسیار چشمگیر بود. برای ما مثل دیدن نور در انتهای تونل بود.

به لطف کمک شریک چینی دونگ جینگیان، او توانست محصولات گل رز دمشقی را به چین معرفی کند. مثل کاشتن بذر امید بود، “به طرز شگفت انگیزی متوجه شدم که مورد استقبال بازار چین قرار گرفته است – روغن گل رز، هیدرولات ها، گل های رز خشک.”

مقاله کامل را بخوانید: www.english.news.cn



منبع نه تنها محصولات او در طول این نمایشگاه شش روزه خریداران زیادی را به خود جذب کرد، بلکه او همچنین فرصتی برای نمایش و فروش محصولات گل رز در مرکز تجارت جهانی کالای گرینلند (G-hub)، در کنار مرکز نمایشگاه و همایش ملی در شانگهای، جایی که CIIE برگزار شد. رولا که مشتاق شانس و موفقیت در پرجمعیت ترین بازار مصرف جهان بود، برای دومین CIIE در سال 2019 ثبت نام کرد. در آن زمان، این نمایشگاه به او امکان داد تا فروش سالانه محصولات محلی سوریه را افزایش دهد و تجارت خود را گسترش دهد.