در غرفه Costa Farm در TPIE چه انتظاری داریم؟

جاستین هنکاک، مدیر بازاریابی برند پدر: صحبت‌ها/ارائه‌های مختصر 10 دقیقه‌ای در فضای نمایشگاه:

  • چهارشنبه، 1-18-23، 10:00 صبح: گیاهان جدید و ایجاد هیاهو با مصرف کنندگان.
  • پنجشنبه، 1-19-23، 10:00 صبح: همه چیز درباره تلاش های بازاریابی دیجیتال Costa Farms.
  • جمعه، 1-20-23، 10:00 صبح: تازه های Costa Farms.

نمایشگاه بین المللی گیاهان گرمسیری (TPIE) این هفته در تامپا، فلوریدا برگزار می شود و مزارع کاستا یکی از غرفه داران کلیدی در این نمایشگاه خواهد بود.



منبع

Michelle Opela، Sr. IPM Manager: صحبت‌ها/ارائه‌های مختصر 10 دقیقه‌ای در فضای نمایشگاه:

  • چهارشنبه 23-18/1 ساعت 14: موضوع حشرات مفید.
  • پنجشنبه، 1-19-23، ساعت 14:00: برنامه IPM کاستا فارمز.

برای اطلاعات بیشتر:
مزارع کاستا
21800 SW 162ND Ave.
میامی، فلوریدا 33170
(800) 327-7074
www.costafarms.com

علاوه بر این، تسهیلات Apopka، FL، Costa Farms بخشی از نمایش محبوب جاده سه شنبه، 1-17-22 است. از طریق TPIE ثبت نام کنید یا با پیتر کاستلو تماس بگیرید.

می توان از قبل برای بازدید از آنها غرفه ای را برنامه ریزی کرد. “این راهی است برای اطمینان از اینکه شما یک راهنمای اختصاصی از طریق فضای نمایشگاهی Costa Farms در یک زمان مناسب برای خود خواهید داشت.”

مشارکت Costa Farm در TPIE
علاوه بر تور نمایشگاهی از پیش برنامه ریزی شده شما، مزارع کاستا چیزهای زیادی در رابطه با مشارکت شرکت TPIE برای ارائه دارد. هر یک یا همه موارد زیر به شما امکان می دهد فرصتی تجربی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزارع Costa و بسیاری از بینش ها، اخبار و اتفاقات هیجان انگیز آن داشته باشید:

آنچه می توانید در طول بازدید از نمایشگر هدایت شده خود انتظار داشته باشید: “نمایشگاه نمایشگاه TPIE Costa Farms یک نمای کلی دوگانه ارائه می دهد:

  • نام تجاری جدید Costa Farms: نکات برجسته شامل لوگوی جدید و طرح رنگ و غیره و همچنین مزارع کاستا خواهد بود که تمرکز بیشتری بر مصرف کننده دارد.
  • رونمایی از اشکال جدید پایداری: نمایشگاه مزرعه کاستا پایداری را به روش های زیر گرامی می دارد و جشن می گیرد:
    o نمایشگر از مقوا برای استفاده پایدار از مواد ساخته شده است.
    o این شرکت از سفال های جدید ساخته شده از پودر سنگ و 100% پلاستیک بازیافتی برای جایگزینی سفال های سرامیکی این شرکت رونمایی خواهد کرد. – پاداش: سفال های پایدار جدید بسیار بادوام تر، مقاوم تر در برابر شکستن و کار کردن برای مصرف کنندگان و کارمندان فروشگاه آسان تر خواهد بود.
    o علاوه بر این، در نمایشگاه نمایش زنده برخی از ارگانیسم‌های مفید Costa Farms در مزارع خود برای کاهش استفاده از آفت‌کش‌ها استفاده می‌کند.