“در واقع، ما همچنان همان دیدگاه پدربزرگم را اعمال می کنیم.”

این روزنامه همچنین این سوال را مطرح می کند که آیا بریژیت در نهایت دچار انشعاب نیست، زیرا او هم عضو هیئت مدیره و هم سهامدار است. خودش می‌گوید: «این یک تقسیم‌بندی خاص از نقش‌ها است که توافق‌های خوبی درباره آن انجام داده‌ایم. مبارزه با پدر هنری، که به مدت 35 سال با برادر لئو شرکت را اداره می کرد، هنوز هم یک اتفاق عادی است. او می‌گوید: “در واقع، ما همچنان همان دیدگاه پدربزرگم را اعمال می‌کنیم. ما همیشه سعی می‌کنیم به نیازهای مشتری پاسخ دهیم.”

مقاله کامل را در Volkskrant (€) بخوانید



منبع
بریژیت ناگترن، مدیر عملیاتی Ridder

ریدر اخیراً در روزنامه هلندی Volkskrant منتشر شد. این شرکت تأسیس خود را در سال 1953 جشن می گیرد. از جمله، روزنامه در مورد پیشرفت های انرژی (که شرکت برای مثال صفحه نمایش ارائه می دهد)، تراشه ها و عرضه به چین و نقش بریژیت ناگترن، مدیر عملیاتی و سهامدار به عنوان نسل سوم خانواده ناگترن فرانس ناگترن در سال 1953 با یک برش سنگر در پشت تراکتور در ریدرکرک شروع کرد.

در مورد چین، پاسکال پیپرز، مدیر عامل Ridder، می‌گوید: “مدل کسب‌وکار ما نوآوری است، و البته، ما بیشتر مراقب این هستیم که چه چیزی و با چه کسی به اشتراک می‌گذاریم. زمین بازی ژئوپلیتیکی آسان‌تر نمی‌شود.” رایدر در چین شعبه دارد. نگرانی‌هایی در مورد تراشه‌ها وجود دارد (ایالات متحده نمی‌خواهد هلند ماشین‌های چیپ ASML را به چین عرضه کند).