در Orchid Inspiration Days 2023 در دنیای ارکیده ها سفر کنید

Orchid Inspiration Days به رویداد سالانه الهام از ارکیده در هلند تبدیل شده است. این بر مشتریان تجاری بین المللی تمرکز دارد و جدیدترین انواع و مفاهیم محصول را برجسته می کند. علاوه بر این، این رویداد مقدار زیادی الهام از ارکیده را ارائه می دهد. از اوایل فروردین، علاقه مندان می توانند برای بازدید از شرکت ها به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
orchidinspirationdays.com



منبع

امسال ده پرورش دهنده ارکیده برای هشتمین بار متوالی نهالستان های خود را افتتاح می کنند تا طیف رنگارنگ خود را به مشتریان و مشتریان نهایی نشان دهند. ارکیده ها در رنگ ها و اشکال مختلف نمایش الهام بخشی را در هر یک از ده مکان ارائه می دهند.

شركت كنندگان
پس از موفقیت رویدادهای قبلی، شرکت کنندگان Orchid Inspiration Days هیجان زده هستند که امسال دوباره میزبان مشتریان و مشتریان نهایی خود باشند. مقدمات اولیه هم اکنون در حال انجام است. شرکت های شرکت کننده در این سال عبارتند از Ansu، De Hoog Orchids، Green Balanz، Inca Orchids، Levoplant، OK Plant، Opti-flor، Stolk Flora، The Orchid Growers، و Pannekoek Orchideeën. روزهای الهام ارکیده از چهارشنبه، 7 تا جمعه، 16 ژوئن 2023 برگزار می شود.