“دسترسی جهانی به نرم افزارهای نوآورانه و الگوریتم های هوشمند”

برای اطلاعات بیشتر:
رویال برینکمن
[email protected]
www.royalbrinkman.nl

گسترش شبکه شرکای بین المللی
برای مدیریت رشد Hoogendoorn، این همکاری به معنای گسترش شبکه شرکای بین‌المللی آنها با یک شریک قابل اعتماد و تثبیت شده در باغبانی تحت پوشش است. “ما در مورد این گام بعدی در همکاری هیجان‌زده هستیم. با این کار، یک شریک حرفه‌ای و تخصصی به شبکه خود اضافه می‌کنیم که می‌تواند درهای جدیدی را در سطح بین‌المللی به روی ما باز کند. به عنوان مثال، با همکاری نزدیک با Royal Brinkman استرالیا، این مشارکت به هوگندورن نیز می‌دهد. حضور محلی قوی‌تر در آنجا. با IIVO، ما بهترین فناوری را در یک سیستم انقلابی به پرورش‌دهنده ارائه می‌دهیم. آماده هستیم تا در آینده حتی هوشمندتر رشد کنیم. این مشارکت مطمئناً به ما کمک می‌کند تا بتوانیم به بیشترین تعداد تولیدکنندگان اجازه دهیم که از مزایای آن بهره ببرند. این در سراسر جهان است.”


امضای قرارداد، با رویال برینکمن از چپ به راست: مدیر فنی بس برینکمن و مدیرعامل تون ون میل، مدیریت رشد هوگندورن، آنجلا لویژتن، مدیر پروژه بین‌المللی تجارت و استراتژی، مارتین هلمیچ CCO و کوین اسپولدر، مدیر فروش تیم.


مدیریت رشد هوگندورن
[email protected]
www.hoogendoorn.nl



منبع

خدمت به پرورش دهندگان آینده
در راستای استراتژی رشد رویال برینکمن، این همکاری با امضای قرارداد تایید شده است. بس برینکمن، مدیر فناوری رویال برینکمن: “این همکاری گامی عالی در اجرای نحوه خدمت رسانی هر دو سازمان به پرورش دهندگان آینده است. این همکاری با محصولات نوآورانه و خدمات عالی به تولید کننده ارائه می دهد. در حال حاضر، همچنین ما به عنوان شریک کامل Hoogendoorn، طیف محصولات خود را گسترش می دهیم و حتی بهتر می توانیم راه حلی را ارائه دهیم که به بهترین وجه با نیازهای مشتریان ما مطابقت دارد. علاوه بر این، ما می توانیم نصب، سرویس و نگهداری کامل را در سراسر جهان ارائه دهیم.”

Royal Brinkman و Hoogendoorn Growth Management برای تامین یکی از پیشرفته ترین کامپیوترهای آب و هوایی به کشاورزان در سراسر جهان وارد همکاری شده اند. تحت شعار “بیایید با هم پیشرفت کنیم”، سازمان های جاه طلب با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا بخش باغبانی جهانی را به روشی پایدار توسعه دهند. با اضافه شدن کامپیوتر فرآیند IIVO به مجموعه رویال برینکمن، گروه بزرگتری از تولیدکنندگان بین المللی قادر خواهند بود نرم افزار هوشمند و سخت افزار پیشرفته را برای تعیین و مدیریت نیازهای خاص محصول انتخاب کنند.