“دنیای شگفت انگیز Cymbidium”

برنامه 5 ساله
قبل از آماده شدن گیاه برای فروش، گیاه به مدت پنج سال در نهالستان بوده است. در آن دوره، این گیاه به مدت یک سال در ایتالیا ماند. در این ویدئو، یورگن قدم به قدم توضیح می‌دهد که فرآیند کشت چگونه است:

در OZ Planten، آنها به دنیای پیچیده Cymbidium سرازیر شدند. ارکیده محبوب جهانی یک گونه خودخواسته است که رشد آن آسان نیست. این گیاه در حال حاضر پنج سال از عمر آن می گذرد و برای فروش آماده می شود. Nursery OrchiDiva می داند که چگونه با هوس های Cymbidium کنار بیاید و سال هاست که زیباترین گونه های با کیفیت بالا را پرورش می دهد. به خواندن ادامه دهید تا بدانید چگونه فرد و پسرش یورگن بسویژن موفق به انجام این کار شدند.

این در خانواده جاری است
OrchiDiva بزرگترین تولید کننده Cymbidium در هلند است و 450000 گیاه در سال تولید می کند. این مهد کودک کمتر از 160 گونه پراکنده در 3 مکان در Amstelveen رشد می کند. روند کشت به سه دوره تقسیم می شود به طوری که سیمبیدیوم های گلدار از مرداد تا پایان فروردین از نهالستان خارج می شوند.

یورگن: “به لطف ارتباط خوب با مشتریان و مشتریان نهایی، من می‌دانم چه چیزی انتظار می‌رود و می‌توانیم کشت را مطابق با خواسته‌های مشتری تنظیم کنیم. این فرآیندی است که پدرم از قبل شروع کرده است و من اکنون در حال انجام آن هستم. تمرین.”

فصل Cymbidium دوباره شروع شده است و OrchiDiva به تدریج در حال تلاش برای رسیدن به اوج خود در بهار است. از لحظه ای که درخت کریسمس از در بیرون می رود تا دوره بعد از روز مادر، شلوغ ترین دوره در مهد کودک است. هر ساله OrchiDiva انواع منحصر به فرد بسیاری را در محدوده خود دارد. امسال ما مشتاقانه منتظر «سفید برفی»، «جادوی پرنده» و «لس آنجلس» هستیم.

برای اطلاعات بیشتر:
OZ Planten
Magnolia 11 VBA Zuid
1424 LA De Kwakel
پست باس 1076
1430 BB Aalsmeer
هلند
+31 297 380 780
[email protected]
www.ozplanten.nl



منبع