دوره های آنلاین آموزش گلخانه ای دانشگاه فلوریدا مدیریت مواد مغذی از 1 جولای شروع می شود

این دوره از 10 ژوئیه تا 4 آگوست 2023 برگزار می شود. هزینه آن 265 دلار آمریکا برای هر شرکت کننده است، با 20٪ تخفیف در صورت ثبت نام 5 نفر یا بیشتر. تمام مطالب دوره کاملاً آنلاین و در هر زمانی از روز در دسترس است و شامل ویدئوهای از پیش ضبط شده، یک تابلوی گفتگوی تعاملی با اساتید دکترا و آزمون‌ها می‌شود. دو ماژول جدید هر هفته در طول دوره فعال می شود، در مجموع 8 ماژول آموزشی. آموزش با سرعت و زمان خود شما در چهار هفته دوره انجام می شود، با تعهد زمانی معمولی حدود 6 ساعت در هفته. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

مدیریت مواد مغذی 1 یکی از شش دوره ای است که برای کمک به مشتریان گلخانه ای دانشگاه فلوریدا UF IFAS Extension (UF Greenhouse Training Online) و دانشگاه ایالتی میشیگان (MSU Online College of Knowledge) ارائه شده است. شغل خود را در مدیریت بهداشت گیاهی رشد دهند.

برای اطلاعات بیشتر:
UF/IFAS
www.ifas.ufl.edu



منبع

یکی از بزرگترین عوامل موثر بر موفقیت محصول شما، مدیریت صحیح مواد مغذی در ناحیه ریشه است. سطح 1 مدیریت مواد مغذی بخشی از برنامه آموزش آنلاین گلخانه ای است که توسط دانشگاه فلوریدا IFAS Extension ارائه شده است. این دوره سطح متوسط ​​است و برای افرادی با تجربه یا سطح دانشگاه ورودی که در زمینه تولید، فنی یا فروش محصولات گلخانه ای و نهالستانی فعالیت می کنند طراحی شده است. موضوعات پوشش داده شده شامل مشکلات رایج مواد مغذی، مواد مغذی ضروری، انواع کود، محیط کشت و آزمایش (خاک، محلول غذایی و بافت) است. این دوره به زبان های انگلیسی و اسپانیایی ارائه می شود. امتیاز 4.4 از 5 توسط شرکت کنندگان پرورش دهنده، با نرخ فارغ التحصیلی بیش از 90٪ در سال گذشته! بیش از 900 پرورش دهنده این دوره را با موفقیت گذرانده اند.