دو اطلاعیه بزرگ برای Actinovate

Mycorrhizal Applications، LLC (MA)، توزیع کننده قارچ کش بیولوژیک Actinovate® در صنعت باغبانی، دو پیشرفت جدید را برای خط محصولات Actinovate اعلام کرده است. از 1 آوریل 2023، محصولات برند Actinovate با ماندگاری دو ساله توزیع می شود. این کار ماندگاری قبلی را دو برابر می‌کند – یک مزیت کلیدی برای توزیع‌کنندگان، خرده‌فروشان و در نهایت کاربران نهایی که به دنبال یک محصول قابل اعتماد و سازگار با موقعیت‌های مختلف حمل و نقل و عملیاتی هستند. این عمر مفید جدید افزایش یافته این محصولات قارچ کش بیولوژیکی کاربردی و موثر را برای خرده فروشان و پرورش دهندگان راحت تر می کند. Actinovate اکنون یکی از طولانی‌ترین عمر مفید را در میان هر محصولی از این نوع خواهد داشت و همچنان به یخچال، جابجایی خاص یا دستورالعمل‌های نگهداری پیچیده نیاز ندارد.

علاوه بر عمر مفید دو ساله، MA همچنین هیجان زده است که بازگشت 2 اونس را اعلام کند. بسته بندی برای Actinovate Lawn & Garden. با توجه به تقاضای عمومی، Novozymes 2 اونس را احیا کرده است. SKU، که برای استفاده در چمن خانگی و باغ بسیار محبوب بود، زیرا این اندازه بسته بندی قارچ کش بیولوژیکی قدرتمند Actinovate برای تنظیمات خرده فروشی ایده آل است.

Blair Busenbark اظهار داشت: “با تغییر به ماندگاری دو ساله و راه اندازی مجدد بسته بندی Actinovate Lawn and Garden، Actinovate اکنون بدون شک کاربردی ترین خط تولید قارچ کش بیولوژیکی را در اختیار تولید کنندگان و خرده فروشان قرار می دهد.” مدیر فروش و بازاریابی تجاری در MA. Actinovate طیف وسیعی از عملکرد را هم به عنوان قارچ کش برگی و هم به عنوان قارچ کش ارائه می دهد که اکنون می تواند تا دو سال از تاریخ تولید در شرایط استاندارد انبار نگهداری شود. با این بهبود ماندگاری و در دسترس بودن بسته بندی 2 اونسی. Actinovate به‌عنوان یک محصول خرده‌فروشی برای مراکز باغ و همچنین ابزاری ارزشمندتر برای جعبه ابزار مدیریت یکپارچه آفات یک پرورش‌دهنده حرفه‌ای بسیار کاربردی‌تر می‌شود.”

برای اطلاعات بیشتر:
کاربردهای میکوریزا
صندوق پستی 1029
Grants Pass، OR 97528
تلفن رایگان: 866-476-7800
تلفن: 541-476-3985
فکس: 541-476-1581
[email protected]
mycorrhizae.com



منبع

Actinovate یک قارچ کش بیولوژیکی منحصر به فرد است که بر اساس باکتری مفید خاک Streptomyces lydicus WYEC 108 است و برای مبارزه با پاتوژن های قارچی گیاهی مانند میرایی، پوسیدگی ریشه، لکه چمن قهوه ای، کپک خاکستری، سفیدک کرکی و سفیدک پودری استفاده می شود. Actinovate SP در 18 اونس موجود است. بسته بندی از اکثر توزیع کنندگان عمده باغبانی در ایالات متحده است و برای استفاده حرفه ای در گلخانه ها، مهد کودک ها، محوطه سازی و سایر کاربردها برچسب گذاری شده است. Actinovate Lawn & Garden برای استفاده در باغچه و چمن خانگی برچسب گذاری شده است و در فروشگاه های خرده فروشی و مراکز باغ در سراسر ایالات متحده در 2 اونس جدید موجود است. بسته بندی و همچنین 18 اونس. اندازه های بسته بندی Actinovate AG دارای یک برچسب گسترده و انعطاف پذیر برای استفاده در صنایع مختلف است و در کیسه های 5 پوندی موجود است.