دو نقطه عطف مهم در حمل و نقل دریایی برای گروه گل هلندی

وقتی کانتینر به Aalsmeer رسید، پاتریک ون در وگ و پیتر ون ویک از Nini Flowers همراه با هری بروکهوف و مارسل زندولیت از DFG ورود آن را جشن گرفتند. همکاران دیگری که در تضمین این نقطه عطف مهم نقش داشتند به آنها پیوستند.

اولین ظرف “در به در” از نینی فلاورز در کنیا
برای سال‌ها، DFG بین 4 تا 7 کانتینر دریایی در هفته از شرکای مختلف در کنیا حمل می‌کند. DFG از 1 ژانویه 2023 سهام Nini Herburg Roses را در اختیار دارد و اولین کانتینر که در واقع در مزرعه Nini Flowers در کنیا بارگیری شده بود، هفته گذشته به هلند رسید. این به ایجاد یک زنجیره تامین کاملاً شرطی از مزرعه تا مشتری کمک کرد.

Marcel Zandvliet، CMO و CSO در DFG می‌گوید: «به دلیل حجم زیاد کانتینرهای دریایی، ما می‌توانیم از نظر پایداری نیز تأثیر بگذاریم. با حمل گل‌ها از طریق دریا، بسته به مکان، می‌توانیم میزان انتشار CO2-eq خود را 80 تا 90 درصد در مقایسه با حمل‌ونقل هوایی کاهش دهیم.

یان ون دام، مدیر عامل گروه گل هلند، می گوید که DFG در حال حاضر چندین دهه را صرف بهبود پایداری در زنجیره تامین گل و گیاه کرده است: “ما با تولیدکنندگان خود برای سرمایه گذاری در مواردی مانند حمل و نقل پایدار کار می کنیم تا زنجیره تامین برای مشتریان ما بیشتر شود. بهینه شده است.» DFG این کار را بر اساس ماموریت خود انجام می دهد که “با هم دنیایی شادتر و سبزتر ایجاد می کنیم.”

اطلاعات مختصر:
گروه گل هلندی
[email protected]
https://dfg.nl/en/



منبع

شرکت‌های DFG هفته گذشته توانستند دو نقطه عطف را در مورد حمل و نقل گل از طریق دریا جشن بگیرند.

10000مین ظرف از پرورش دهنده کلمبیایی فلورس ال کاپیرو
برای سال‌ها، شرکت‌های DFG با تامین‌کننده ترجیحی Capiro برای انتقال گل‌هایی مانند گل داوودی و آلسترومریا در ظروف دریایی کار کرده‌اند. 10000مین کانتینر از Capiro هفته گذشته به هلند رسید که مملو از محصولاتی برای مشتریان شرکت‌های مختلف DFG مانند SuperFlora، JZ Flowers و The Floral Connection بود.

گروه گل هلندی (DFG) سال هاست که گل ها را در ظروف دریایی از تولید کنندگان خود در کشورهایی مانند کلمبیا و کنیا حمل می کند. در سال 2008، شرکت‌های DFG شروع به ایجاد یک مسیر تجاری از کلمبیا به بریتانیا، هلند و سایر مقاصد کردند. DFG همچنین تخصص زیادی در حمل و نقل انواع گل از کنیا به دست آورده است.

کانتینر برای این مناسبت خاص ظاهر منحصر به فردی داده شده بود. تیم تدارکات The Floral Connection کانتینر را از طرف شرکت‌های DFG دریافت کرد و همانطور که انتظار می‌رفت گل‌ها بار دیگر از کیفیت بالایی برخوردار شدند.