دکتر لارا رامایکرز برای رهبری تیم آفت کش های زیستی Biobest



منبع

لارا از UPL – ارائه‌دهنده جهانی فناوری‌ها و خدمات کشاورزی پایدار مستقر در بمبئی – به Biobest می‌پیوندد، جایی که او رهبر نمونه کارها جهانی زیست کنترل بود. قبل از آن، او برای Arysta LifeSciences – ارائه دهنده جهانی محصولات حفاظت از محصولات و علوم زیستی – که توسط UPL در سال 2019 خریداری شد، کار می کرد.

من به دلیل نزدیک بودن به تولیدکنندگان، جذب گروه Biobest کار شدم. این تیم واقعاً مشتاق مشارکت در کشاورزی پایدار است و مستقیماً با تولیدکنندگان کار می کند – روابط کاری قوی با کاربران نهایی را تقویت می کند. Biobest واقعاً نیازهای مشتریان خود را درک می کند.

آفت‌کش‌های زیستی که از گیاهان، باکتری‌ها و سایر میکروب‌ها مشتق شده‌اند، بخش رشد عمده‌ای برای باغبانی پایدار و جزء کلیدی تولید محصولات زراعی بدون باقی مانده هستند. لارا با تجربه قابل توجه در توسعه اولیه محصول آفت کش های زیستی و مدیریت اتحادهای بازاریابی استراتژیک و توزیع، استراتژی بلندمدت آفت کش های زیستی جهانی Biobest را تعیین خواهد کرد.

“گروه Biobest یک رهبر و مبتکر شناخته شده در زمینه IPM جهانی و گرده افشانی محصولات زراعی، هدف خود را برای تبدیل شدن به یک رهبر بازار در آفت کش های زیستی برای بخش گلخانه ای قرار داده است. با تیم‌های فنی بسیار ماهر IPM که از نزدیک با تولیدکنندگان سبزیجات، میوه‌ها، محصولات زینتی و دارویی شاهدانه در سراسر جهان کار می‌کنند، گروه Biobest راه‌اندازی مناسبی برای دستیابی به این هدف دارد.

Biobest Group NV

برای اطلاعات بیشتر:

تلفن: +32 14 25 79 80

او می‌گوید: «در حالی که برنامه خرید خود را ادامه می‌دهیم، به دنبال ایجاد مشارکت‌های استراتژیک با شرکت‌های کلیدی در صنعت خود و همچنین با شرکت‌های پیشگام تحقیق و توسعه در خط مقدم فناوری‌ها و نوآوری‌های جدید آفت‌کش‌های زیستی خواهیم بود».