دیوید آستین: هلو و خامه

هلو و کرم یک طرح رنگی است که بدون دردسر با بهار، تابستان و حتی هنرهای زیبای پاییز کار می کند. این تبلیغ که برای سفارش در 500 ساقه موجود است، به شما امکان می دهد در روزهای عروسی زوج های خود خلاق باشید. چه بخواهید ورودی سالن عروسی زوج خود را با شکوفه های بزرگ و بلوز تزیین کنید و چه در نظر دارید مناظر عروس و داماد را با یک گلدسته گلدار دگرگون کنید، دامنه وسیعی برای افزودن فاکتور شگفت انگیز به عروسی وجود دارد.

پالت “هلو و کرم” خود را به مجموعه ای از طرح های گل نفیس می دهد. کوزه‌های طلایی مملو از شکوفه‌های نرم بالشی کاملاً لذت‌بخش به نظر می‌رسند، در حالی که مخلوطی از رزهای عروسی دیوید آستین و شاخ و برگ‌های دنباله‌دار هر منظره‌ای را متحول می‌کند. و نباید آن محیط مراسم بسیار مهم را از طاق‌نماها تا ورودی‌ها فراموش کرد. اگر به دنبال استفاده از این گل رزهای عروسی معروف در سراسر جهان هستید، توصیه می شود حداقل چهار هفته قبل سفارش دهید.

برای اطلاعات بیشتر:
دیوید آستین
www.davidaustinroses.com
www.davidaustin.com



منبع

گل رز ژولیت یکی از محبوب‌ترین گل‌های این مجموعه است که حسی اثیری و ظریف را ارائه می‌دهد که مقاومت در برابر آن غیرممکن است. او با رنگ هلویی-زردآلویی درخشان، یک شکل فنجانی کاملاً متمایز با گلبرگ‌های ombre جذاب است. ژولیت اغلب در دسته گل های عروس هلو استفاده می شود، اما جذاب به نظر می رسد، همراه با گل های عاج کرکی (مانند لئونورا) و سبزه های آبشاری.

برای تکمیل آن سایه های سوربتی دیدنی، از صبر و لئونورا دورتر نگاه نکنید. مجموعه ای از ابرهای شکوفه، حسی مدرن و در عین حال جاودانه را ارائه می دهد که طراحی گل های روزهای عروسی زوج های شما را تکمیل می کند. گل رز لئونورا یک افزودنی واقعاً زیبا به پالت رنگی “هلو و کرم” شما است که دارای گلبرگ های ژولیده است که رایحه خیار تازه و مرکبات خوش طعم را ارائه می دهد. گلبرگ‌های او از نور درخشان لذت می‌برند و می‌خواهند با رنگ‌های سبز رنگ یا پاستلی هلویی جفت شوند. صبر یکی دیگر از دوستان دوست داشتنی ژولیت است که مخاطبانش را با عطر گل رز و لیمو مجذوب خود می کند. او نرم، زنانه و غیرقابل انکار کلاسیک است که برای طراحی روز عروسی زوج های شما ضروری است.

مایش با همکاری دیوید آستین رز، به ارائه تبلیغات ویژه حجم بالایی از نفیس ترین گل های رز جهان، با تمرکز بر پالت رنگی دلپذیر “هلو و کرم” ادامه می دهد. این مجموعه مجموعه ای از گل رز زردآلو، هلو، عاج و خامه را در بر می گیرد که به اندازه کافی خوشمزه هستند که می توان آن را خورد.