دیگر خبری از گل در هواپیماهای دولتی نیست

در torontosun.com بیشتر بخوانید



منبع

با توجه به اقدامات جدید با هدف کاهش هزینه های سفر VIP، قرار گرفتن با یک فنجان قهوه و یک کپی از پست ملی در حالی که سوار هواپیمای دولتی هستید، به زودی به گذشته تبدیل خواهد شد.

در پاسخ DND در مورد اقدامات کاهش هزینه آمده است: «نیروی هوایی سلطنتی کانادا (RCAF) حمل و نقل هوایی ایمن، ایمن و قابل اعتماد را برای مقامات دولتی، چه در کانادا یا خارج از کشور فراهم می کند.

«دفاع ملی مسئولیت خود را به‌عنوان متولی سرمایه‌های عمومی جدی می‌پذیرد و متعهد است هزینه‌های پرواز را به حداقل برساند و در عین حال از رعایت استانداردهای ایمنی و همچنین الزامات مأموریت عملیاتی اطمینان حاصل کند.»

در اواخر ماه گذشته منتشر شد، پاسخ به سؤالات مربوط به ترتیبات سفر فرماندار کل از کمیته دائمی مجلس در مورد عملیات دولتی نشان می دهد که نیروی هوایی سلطنتی کانادا از امکاناتی مانند گل آرایی در پرواز، انتخاب گسترده نوشیدنی های غیر الکلی، قابل استفاده مجدد صرف نظر خواهد کرد. ظروف نوشیدنی در کابین اصلی و روزنامه ها و مجلات داخل هواپیما. هزینه ها شامل ۲۳۰ دلار گل آرایی، نزدیک به ۱۰۰۰ دلار در جعبه آب، ۱۱۰ دلار برای چهار لیتر آب سیب، ۵۲۶ دلار برای مقداری لیمو و لیموترش و ۵۵۲ دلار برای مقداری یخ اصلاح شده بود.