رئیس جدید انجمن گلخانه های ترکیه با نقشه راه به آینده نگاه می کند

در مجمع عمومی که مشکلات بخش مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مطالعات مدیریتی گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت، تیم قبلی هیئت مدیره آزاد شد و مدیریت جدید انتخاب شد. آقای Cengiz Yaylalı که به عنوان رئیس هیئت مدیره انجمن (SERKONDER) انتخاب شد، چشم انداز و نقشه راه 2023-2024 هیئت مدیره جدید را در ارائه خود به اشتراک گذاشت.

برای بزرگنمایی عکس اینجا را کلیک کنید

تامین کنندگان صنعت گلخانه ترکیه، متحد در سازمان سرکوندر، چشم انداز و نقشه راه 2023-2024 خود را منتشر کرده اند. آنها با همکاری با احزاب داخل و خارج از صنعت باغبانی می خواهند کارایی را در تحقق پروژه های جدید و موجود بهینه کنند. همچنین قرار است در سال 2024 یک آکادمی جدید گلخانه ای افتتاح شود.

رئیس و هیئت مدیره جدید
این برنامه ها و استراتژی توسط آقای Cengiz Yaylalı که به عنوان رئیس هیئت مدیره انجمن انتخاب شد، طی ششمین مجمع عمومی عادی که در 10 دسامبر 2022 توسط انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ساخت و ساز و تجهیزات گلخانه ای ترکیه برگزار شد، فاش شد. (SERKONDER). در این جلسه رئیس و هیئت مدیره جدید انتخاب شدند.

اسامی هیئت مدیره جدید سرکوندر و تقسیم وظایف آنها به شرح زیر است.



منبع

62 عضو
هیئت مدیره انجمن SERKONDER که هنوز 62 عضو دارد، با قدرت نمایندگی بالا در بین تولیدکنندگان تجهیزات گلخانه ترکیه و مشارکت شدید اعضای آن به تصویب رسید.

این نقشه راه اساساً تحت 7 عنوان اصلی گردآوری شده است. اینها هستند؛

  1. فعال شدن آکادمی گلخانه در سال 2024.
  2. استانداردهای فنی گلخانه ترکیه در بین دانشگاه ها و اعضای SERKONDER مورد بحث قرار می گیرد و در سال 2023 منتشر می شود.
  3. تقویت و نظام مند کردن روابط با انجمن های ذینفع بخش داخلی و بین المللی، ایجاد سقف انجمن های گلخانه ای در جمهوری های ترکیه و اروپا.
  4. گشایش دپارتمان‌های جدید «مکانیک و تولید گلخانه‌ها» با افزایش همکاری بین دانشگاه‌ها و صنعت، جدای از حمایت برنامه‌های درسی، ارائه کارآموزی، تحقیق و توسعه و پشتیبانی آزمایشگاهی از این گروه‌ها به‌عنوان یک انجمن.
  5. حصول اطمینان از اینکه “مناطق صنعتی گلخانه ای” که هنوز در برخی نقاط ترکیه ایجاد شده است، به درستی طراحی شده و توسط SERKONDER هدایت می شود.
  6. ادامه کار برای حصول اطمینان از اینکه حمایت های کشاورزی در یک سازمان دولتی و بانک های دولتی می تواند به طور منظم تر و موثرتر عملی شود و مذاکرات افزایش یابد.
  7. هدف از آن ایجاد یک “مرکز تایید پروژه” برای استانداردسازی فنی کل بخش گلخانه ای در سرکوندر برای مؤسساتی مانند بانک زیارت و شرکت های بیمه ترسیم است که تامین مالی و بیمه گلخانه ها را انجام می دهند.

برای بزرگنمایی اینجا را کلیک کنید