رئیس سازمان نوآوری اسرائیل از تأسیسات هیشتیل در نهالیم بازدید کرد

“ما مفتخریم که پروژه “SMART” را رهبری کنیم، که رویکردی نوآورانه برای کاهش تنش‌های زیستی در کشاورزی ارائه می‌کند و از پایداری راه‌حل‌های ژنتیکی حمایت می‌کند. Nadav Pass، معاون تحقیق و توسعه هیشتیل می گوید: از همان ابتدا، کشاورزی پیشگامانه را در اسرائیل رهبری کرده ایم و مفتخریم که این مسیر را برای نسل های آینده ادامه دهیم.

کنسرسیوم “SMART” تحت برنامه “MAGNET” سازمان نوآوری اسرائیل تامین مالی و فعالیت می کرد و برنامه پرچم آنها محسوب می شود.

برای اطلاعات بیشتر:
هیشتیل با مسئولیت محدود
ایمیل: [email protected]
www.hishtil.com



منبع

دکتر آمی آپلباوم، رئیس سازمان نوآوری اسرائیل، اخیراً از تأسیسات هیشتیل در نهالیم، اسرائیل بازدید کرد. او با مدیر عامل هیشتیل، آمیت داگان، مدیر توسعه تجارت و پروژه، موتی داگان، و مدیر عملیات در اسرائیل، باروخ داگان، دیدار کرد. آنها در مورد فعالیت های بین المللی و محلی شرکت در صنعت باغبانی صحبت کردند. به عنوان بخشی از این تور، دکتر Appelbaum با معاون تحقیق و توسعه هیشتیل، Nadav Pass، و مدیر تحقیق و توسعه، دکتر Eyal Klein، در مورد کنسرسیوم “SMART” صحبت کرد.

هیشتیل به همراه بسیاری از شرکا از مؤسسات تحقیقاتی پیشرو دانشگاهی در اسرائیل و شرکت‌های صادرات صنعتی در زمینه کشاورزی، پلاستیک و استارت‌آپ‌ها، این کنسرسیوم را طی سه سال گذشته رهبری کرد.

این تحقیق بر روی استفاده از فناوری میکرو شیمیایی برای پوشش و محافظت از نهال ها و مواد تکثیر رویشی در برابر عوامل بیماری زا و آفات متمرکز بود.

این فناوری پیشرفته دارای قابلیت های قابل توجهی برای مبارزه با آفات و ناقلان آنهاست و راه را برای افزایش صادرات محصولات کشاورزی و فناوری های خود برای اسرائیل هموار می کند. پیشرفت های پروژه همچنین در سبد محصولات صنایع حمایت کننده مانند حفاظت از محصولات، حمل و نقل پس از برداشت، پلاستیک و بسته بندی گنجانده می شود و در عین حال زیستگاه مناسبی برای آنها ایجاد می شود.