راهپیمایی در مزرعه گل

زمان آماده سازی بسترها برای کاشت است: وجین کردن، بریدن کود سبز (یک محصول پوششی که از خاک در طول زمستان محافظت می کند و سپس برای تغذیه آن بریده و حفر می شود) یا برداشتن پوشش های بستر. ما باید آبیاری را آزمایش کنیم – آن را شستشو دهیم تا محل نشتی را پیدا کنیم و آنها را اصلاح کنیم. ما به تازگی خشک ترین ماه فوریه را در 30 سال گذشته داشته ایم، و بسیار مهم است که درختان و درختچه هایی که برای شاخ و برگ و گل رشد می کنند، در چند ماه آینده به خوبی آبیاری شوند، در حالی که شیره می گیرند و مقدار زیادی رشد می کنند.

در حالی که کشاورزان گل در سراسر کشور برای شروع فصل جدید آماده می شوند، جسیکا رابرتز از Featherstone Flowers ما را به پشت صحنه و به دنیای شلوغی می برد که در آن همگامی با سرعت اولویت اول است.

در flowersfromthefarm.co.uk بیشتر بخوانید



منبع

ما می خواهیم زندگی خود را تا حد امکان برای تابستان آسان کنیم، زمانی که بیشتر وقت ما صرف برداشت و کاشت توالی جدید محصولات می شود، بنابراین وجین علف های هرز و مالچ پاشی بستر در حال حاضر ضروری است. مالچ پاشی به خفه شدن علف های هرز و کاهش سرعت پیشرفت آنها کمک می کند. در اواخر ماه، نهال‌های علف‌های هرز در همه جا ظاهر می‌شوند و کندن آن‌ها در حالی که کوچک هستند، در دراز مدت باعث صرفه‌جویی در ساعات زیادی از کار می‌شود.

اول مارس آغاز بهار هواشناسی و 20 مارس آغاز بهار نجومی در سال 2023 خواهد بود. در هر صورت اسفند به معنای بهار است و لذت و امیدهای سالی پر از گل های شگفت انگیز را به همراه دارد. همچنین دیوانگی مختصری را برای کشاورز گل به ارمغان می آورد. اکنون زمانی است که کاشت بذر واقعاً افزایش می یابد. ما گیاهان یکساله مقاوم را می کاریم، گل های رز را هرس می کنیم، گل های چند ساله را می بریم، همه تخت های گل را علف های هرز می کنیم، مالچ پاشی را تمام می کنیم و کاشت پیاز را برای قلمه تابستانی شروع می کنیم. با بازگشت گرما، چمن به سرعت شروع به رشد می کند، و بنابراین ما به چمن زنی می رسیم – در حال حاضر فقط یک بار در هفته.

ماه مارس همچنین ماهی است که بسیاری از ما شروع به بریدن اولین گل خود می کنیم و گل نرگس پیشتاز است و همچنین شقایق، فریتیلاری، لیناریا، ویبورنوم، سنبل انگور و غیره. ما انگشتان خود را روی هم می گذاریم و امیدواریم که هر چه بیشتر گل های خودمان را برای روز مادر داشته باشیم.