راه حل های سبز برای متخصصان گردشگری به نمایش گذاشته خواهد شد



منبع دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه، با تمرکز بر صنعت گیاهان زینتی ترکیه، میزبان شرکت هایی خواهد بود که راه حل های یک مرحله ای برای نیازهای محوطه سازی امکانات گردشگری، به ویژه هتل ها ارائه می دهند. در این رویداد که توسط Tarsus Türkiye بین 16 تا 18 فوریه 2023 در Tüyap Beylikdüzü ارائه شد، متخصصان گردشگری می‌توانند تمام نوآوری‌های مربوط به محوطه‌سازی، از گونه‌های گل داخلی و خارجی گرفته تا گیاهان زینتی، از نهال‌ها و دانه‌ها تا کاربردهای باغ عمودی، و از موارد عجیب و غریب را مشاهده کنند. درختان به تجهیزات آبیاری و لوازم جانبی باغ.

برای اطلاعات بیشتر:
نمایش گل و گیاه
flowershow.com.tr

بخش گردشگری
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه 2023 که پیش بینی می شود موثرترین پلت فرم تجاری اوراسیا برای این صنعت باشد، قرار است با طیف گسترده ای از گیاهان زینتی و طرح های نوآورانه مناظر الهام بخش بخش گردشگری باشد. این نمایشگاه که بین 16 تا 18 فوریه برگزار می شود، به متخصصان گردشگری طیف گسترده ای از محصولات چشم انداز مقرون به صرفه را ارائه می دهد که مستقیماً توسط تولیدکنندگان محلی ارائه می شود.

بخش گیاهان زینتی ترکیه که 107 میلیون دلار در سال 2020 و 147 میلیون دلار در سال 2021 صادر کرد و قصد داشت فروش خود را در خارج از کشور تا پایان سال به 180 میلیون دلار برساند، در حال آماده شدن برای شروع قدرتمند در سال 2023 با International The Flower است. و Plant Show که برای دوازدهمین بار در فوریه 2023 برگزار شد. رویداد Tarsus Türkiye، با برنامه خریدار میزبان، خریداران بزرگی را از سراسر جهان، به ویژه از بازارهای هدف این بخش، جذب خواهد کرد. نمایشگاه گل و گیاه، که انتظار می رود سهم مستقیمی در صادرات سال 2023 بخش گیاهان زینتی و چشم انداز داشته باشد، توسط هزاران متخصص از ترکیه و خارج از کشور از جمله تاسیسات توریستی، شهرداری ها، مؤسسات عمومی، ساخت و ساز و منظر بازدید خواهد شد. شرکت های پروژه، بازارهای ساختمان، برنامه ریزان شهری و معماران.

این نمایشگاه بازارهای جدیدی را برای این بخش که در حال حاضر به نزدیک به 100 کشور صادر می کند، باز خواهد کرد.