راه حل های هوش مصنوعی، رباتیک و کشاورزی عمودی که توسط The Crew ارائه می شود

GreenTech، جامعه جهانی پیشرو برای متخصصان باغبانی، در حال آماده شدن برای راه اندازی یک رویداد سه روزه است که به پیشرفت صنعت کمک می کند. در میان شرکت کنندگان فیلم The Crew اثر Bosman Van Zaal است.

برای اطمینان از تجربه ای همهجانبه برای بازدیدکنندگان، بوسمن ون زال تیمی از متخصصان به نام The Crew را گرد هم آورده است که هر روز در ایستگاه 01.640 در دسترس خواهند بود.

جیکوب، کارشناس کشاورزی عمودی، و ادوین، کارشناس مزرعه داخلی و کارشناس تهویه مطبوع، یک چرخ دستی تحقیقاتی کشاورزی عمودی را نشان می‌دهند و در مورد این موضوع بحث می‌کنند. علاوه بر این، Wouter، متخصص رباتیک، آخرین پیشرفت‌ها در این زمینه را بررسی می‌کند و نمایشی زنده از ربات انتخاب و مکان ارائه می‌دهد. Quinten با تاکید بر اهمیت آنها در باغبانی به دنیای داده ها و هوش مصنوعی می پردازد. رابرت، کارشناس تحقیق و توسعه و کشت کلید در دست، بینش جامعی را در مورد راه حل های شرکت ارائه خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر:
بوسمن ون زال
https://www.bosmanvanzaal.com/



منبع

Bosman Van Zaal که به دلیل رویکرد کل نگر و کلید در دست مشهور است، آخرین تحولات خود را در GreenTech 2023 در طول این رویداد به نمایش خواهد گذاشت. این شرکت طیف گسترده ای از راه حل ها را شامل کشاورزی عمودی، اصلاح نژاد، تحقیق و توسعه مبتنی بر گیاه، تکثیر، جنگلداری، و تولید گیاهان زینتی، میوه های نرم و سبزیجات ابداع کرده است.