راه حل های کشاورزی شهری و سیستم های کاشت مایر به نیروها می پیوندند

با اثر فوری، ماشین‌های مایر در راه‌حل‌های Urban Crop Solutions گنجانده می‌شوند و در پروژه‌های خاص ساخته می‌شوند. علاوه بر این، Urban Crop Solutions اکنون نماینده فروش Mayer در بلژیک است.

Urban Crop Solutions (UCS) و Mayer Planting Systems (آلمان)، تامین‌کننده راه‌حل‌های اتوماسیون برای آماده‌سازی بستر و همچنین برای پر کردن و جابجایی گلدان‌ها، بر روی یک مشارکت توافق کرده‌اند. با این کار، Urban Crop Solutions در ارائه تجهیزات اتوماسیون و همچنین پشتیبانی پس از فروش و نگهداری این تجهیزات به مشتریان خود یک قدم فراتر می رود.

مایر
[email protected]
mayer.de



منبع مایر سازنده ماشین آلات مستقر در آلمان، با بیش از 50 سال تجربه در تجهیزات جانبی تخصصی برای بخش کشاورزی و باغبانی در سراسر جهان، به نیروهای Urban Crop Solutions می پیوندد. مایر با ارائه بیله شکن ها، مخلوط کن های خاک و هوپرها، و همچنین طیف گسترده ای از ماشین های گلدان و پرکننده های سینی، شریکی خوش آمد برای مشتریان Urban Crop Solutions با نیازهای خاص آنها است.

برای اطلاعات بیشتر:
راه حل های کشاورزی شهری
[email protected]
[email protected]
urbancropsolutions.com

«مشتری از ابتدا تا انتها، به عبارت دیگر، از «درخواست تا راه‌اندازی» همیشه با راه‌حل‌های کشاورزی شهری همراه است. راه حل های رشد ما، البته، قلب هر نصب است، اما نیاز به اتوماسیون نیز باید توسط هر مشتری در نظر گرفته شود. سرمایه گذاری سرمایه در یک مزرعه سرپوشیده مهم است، اما به همان اندازه که مهم است هزینه عملیاتی برای راه اندازی یک مزرعه است. ژان پیر کوئن، مدیر عامل شرکت Urban Crop Solutions می گوید: اتوماسیون و روباتیک بیش از هر زمان دیگری مهم هستند. “ارتباط با Mayer به عنوان یک تامین کننده برتر در صنعت باغبانی، پیشنهاد ما را در این صنعت حتی بیشتر تکمیل می کند.”

تکنسین های Urban Crop Solutions نیز مسئولیت خدمات را بر روی ماشین های مایر بر عهده خواهند داشت. این با استراتژی آنها به عنوان ارائه‌دهنده راه‌حل‌های سرتاسری که در آن مشتریان یک تماس واحد از پیش فروش تا پس از راه‌اندازی دارند، هماهنگ است.