رزرو باز شد و اولین سخنرانان برای باغبانی، کنفرانس: رشد آینده سبزتر اعلام شد

باغبانی، کنفرانس حوزه‌های کلیدی را بررسی خواهد کرد که در آنها این بخش برای رشد آینده‌ای سبزتر گرد هم می‌آید، از جمله فضاهای سبز شهری، پایداری، ارزش گیاهان و مشاغل در باغبانی. برنامه کامل و سخنرانان مهمان طی هفته های آینده اعلام خواهد شد.

مایکل گفت: «بسیار مفتخرم که میزبان رویداد HTA آتی هستم، که مملو از دانش، بحث متمرکز و هزاران الهام خواهد بود- و ما واقعا امیدواریم که به شرکت کنندگان در مورد کارشان در صنعت نظرات روشنی ارائه دهیم. باید یک روز عالی باشد. نمی توانم صبر کنم!”

این کنفرانس بستری را برای نمایندگان فراهم می کند تا با همتایان خود در صنعت ارتباط برقرار کنند، درباره موضوعات کلیدی و نوآوری ها بحث کنند، و راه های کار با یکدیگر و همچنین فرصت های دیگر را بررسی کنند. یک شام برای فرصت‌های شبکه‌ای دیگر برگزار می‌شود که در آن جایزه پرورش‌دهنده سال 2023 زینتی اهدا خواهد شد.

Manoj گفت: “از اینکه به عنوان سخنران اصلی در کنفرانس HTA 2023 دعوت شدم بسیار هیجان زده هستم. چه افتخار باورنکردنی.”

مایکل پری (که بیشتر به عنوان آقای پلنت گیک شناخته می شود)، متخصص گیاهان، مجری تلویزیون و پادکست، مایکل پری (که بیشتر به عنوان آقای پلنت گیک شناخته می شود) که به خاطر انرژی و اشتیاق بالای خود در دنیای باغبانی شناخته شده است، میزبانی پر جنب و جوش و جذاب در طول کنفرانس خواهد بود.

مجموعه ای از کارشناسان قرار است اهمیت باغبانی در توسعه پایدار و دستور کار سبز را در کنفرانس سالانه انجمن صنوف باغبانی (HTA) که توسط Glee حمایت می شود، در 5 اکتبر 2023 در ICC در بیرمنگام بررسی کنند.

یکی از سخنرانان اصلی امسال، طراح باغ برنده جایزه Manoj Malde است. او که بسیار خلاق، مبتکر و ترسی از فشار دادن مرزها نیست، اخیراً در نمایشگاه گل RHS چلسی در باغی که طراحی کرده بود ازدواج کرد، RHS & Eastern Eye Garden of Unity، اولین عروسی که در این رویداد برگزار می شود. Manoj یک داور RHS و اولین سفیر آنها برای تنوع و فراگیری است و بینش خود را در مورد روند باغبانی آینده به اشتراک خواهد گذاشت.

باغبانی، کنفرانس در مرکز کنوانسیون بین المللی، بیرمنگام برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر و رزرو مکان خود به آدرس https://hta.org.uk/conference مراجعه کنید



منبع