رزرو هتل تهران تا 75% تخفیف هتل های تهران علی بابا

اگر می‌خواهید در زمان کم بسیاری از کارهای خودتان را در شهر تهران سروسامان دهید و یا فرصت کافی برای گشت‌وگذار در جاهای دیدنی این شهر را داشته باشید، بهترین هتل های تهران را در مرکز شهر رزرو کنید. هتل آپارتمان سپهر تهران، یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های پایتخت است. این هتل آپارتمان لوکس در خیابان فرشته و در مناطق شمالی تهران واقع شده است؛ بنابراین اگر قصد سفر به تهران را دارید و رفت و آمدهای‌تان در شمال‌شهر است، هتل آپارتمان سپهر انتخاب بسیار مناسبی است. هزینه هر شب اقامت در یک آپارتمان ۲ خوابه برای ۲ نفر یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است که در صورت رزرو این هتل با جاباما، این رقم به ۸۷۵ هزار تومان کاهش می‌یابد.

هتل نیلو تهران (Niloo Hotel)

این هتل 5 ستاره بلندقامت، به لطف موقعیت جغرافیایی خوب، منظره زیبایی از رشته‌کو‌های البرز را در اتاق‌های خود بهترین هتل آپارتمان تهران به نمایش می‌گذارد. قرارگیری در منطقه ونک تهران باعث می‌شود دسترسی خوبی به موزه پول و موزه زمان، پارک ساعی و مرکز خرید آسمان و میلاد نور داشته باشید. تنوع منوی رستوران‌های هتل هما به قدری بالاست که نیازی نیست دنبال رستورانی در بیرون از هتل بگردید؛ بعضی از این رستوران‌ها در یک باغ سرسبز به همراه استخر و موسیقی زنده از شما میزبانی می‌کنند. استخر، سونا، جکوزی، مرکز ماساژ، سالن ورزشی، آرایشگاه، رستوران، پارکینگ، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان در لابی و اینترنت در اتاق، روم سرویس از خدماتی هستند که این هتل با افتخار برای مهمانان خود تدارک می‌بیند. کسب امتیاز 4.4 از 5 نشان از اقامت مطلوب در این عضو از بهترین هتل های تهران دارد. در وهله اول وقتی به دنبال رزرو هتل آپارتمان در تهران هستید خیالتان راحت باشد که اقامت در هتل آپارتمان از اقامت در هتل ارزرانتر است.

  • اقامتگاه‌های مختلفی در تهران وجود دارد که شما می‌توانید در زمان سفر به تهران متناسب با شرایط خود در یکی از آن‌ها اقامت کنید.
  • در زمان رزرو آنلاین هتل مورد نظر خود حتما از سایت های معتبر اقدام نمایید.
  • اگر از تمام خوبی‌های هتل بوتیک طوبی تهران هم چشم‌پوشی کنیم، تنها رستوران آن را می‌توان یک جاذبه به شمار آورد.
  • شما می‌توانید با مراجعه به سایت رزرواسیون آنلاین هتل رهی نو، بهترین هتل‌آپارتمان‌ها را مشاهده نموده و یک مورد را به‌دلخواه خود انتخاب کنید.
  • با این وجود ما سعی کردیم تا تعدادی از این هتل ها را با جزئیات بیشتری به شما معرفی کنیم.

کسب امتیاز 4 از 5 برای این هتل همه‌چیزتمام در فهرست بهترین هتل های تهران دور از انتظار نیست. هتل 4 ستاره هویزه تهران نیز توانسته است در عرصه هتل‌داری خوش بدرخشد و از بهترین هتل های تهران باشد. این هتل در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت تا محیطی مدرن و دل‌پذیر برای مهمانان خود فراهم کند. هتل هویزه تهران نه تنها برای اقامت خانواده‌ها مناسب است بلکه برای افرادی که با اهداف کاری به تهران سفر می‌کنند نیز انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. از ان هتل برای رسیدن به دانشگاه امیرکبیر، موزه هنرهای ملی، با و موزه نگارستان، کاخ گلستان، پیاده‌راه شهریار، موزه مقدم و موزه جواهرت ملی ، مرکز خرید پلاسکو و خیابان ولیعصر، مسافت زیادی نیست. بهترین هتل های تهران با 5 ستاره بدون هتل ویستریا تهران، کامل نمی‌شود.

هتل آپارتمان تهران استقبال

رستوران و کافی‌شاپ از دیگر امکانات هتل‌آپارتمان ونک بوده که به مهمانان خود اجازه می‌دهد تا در صورت دلخواه، برخی از وعده‌های غذایی را از بیرون سفارش دهند. همچنین این هتل‌آپارتمان صبحانه رایگان را در صورت دلخواه، در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. در نهایت درصورتی‌که با ماشین شخصی سفر می‌کنید، نگران جای پارک نباشید؛ چراکه هتل‌آپارتمان ونک، پارکینگ رایگان و اختصاصی را در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین این هتل‌آپارتمان صبحانه رایگان را، در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

چه با ماشین شخصی سفر کنید و چه قصد داشته باشید از وسایل حمل‌ونقل دیگر استفاده کنید، این مسئله بسیار مهم است. تهران هتل خوب کم ندارد؛ اما بیشتر افراد به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی هستند و حاضرند بهای زیادی برای آن بپردازند. در سال‌های اخیر تعداد بهترین هتل های تهران با 5 ستاره بیشتر شده و انتخاب‌های متعددی پیش روی شماست. بیشتر هتل‌های 5 ستاره تهران در منطقه شمال شهر، به دور از هیاهوی پایتخت و رو به رشته‌کو‌های البرز قرار گرفته‌اند. تهران حدود 9 هتل 5 ستاره دارد که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم. تالار عروسی، مرکز خرید، کافی‌شاپ، آتلیه، استخر، سونا، جکوزی، کافی نت، زمین تنیس، زمین ورزشی، سالن ورزشی، خدمات پزشکی، اینترنت در لابی، رستوران بام، خدماتی هستند که برای مسافران هتل هما فراهم می‌شوند.

هتل هویزه تهران (Howeyzeh Hotel)

رزرو هتل تهران تا 75% تخفیف هتل های تهران علی بابا