رشد کسب و کار “بنابراین چوب هاکی، دیوانه کننده بود” بود

با این حال، این شرکت به تازگی اعلام کرده است که برند معروف کارخانه D2C Patch Plants را خریداری کرده و قصد دارد با ادغام با سایر برندهای همفکر خود، و همچنین با ساخت پلت فرم تجارت الکترونیکی سفارشی خود، Hyperion، رشد بیشتری داشته باشد. به طور گسترده در دسترس است.

در یک زمان خوش شانس، کسب و کار به تازگی به یک مرکز پردازش بسیار بزرگتر منتقل شده بود، چیزی که در طول 10 تا 12 هفته اوج تقاضا شامل روز ولنتاین و روز مادر، سنتی بود، و پس از آن تیم های Arena معمولاً به خانه خود باز می گشتند. پایگاه در میلتون کینز

در econsultancy.com بیشتر بخوانید



منبع

مانند بسیاری از کسب‌وکارهای هدایای تحویل محور و از راه دور، آرنا فلاورز افزایش شدید تقاضا را در طول همه‌گیری تجربه کرد: هکت رشد کسب‌وکار را اینگونه توصیف می‌کند: «پس چوب هاکی، دیوانه‌کننده بود». در حالی که رشد در نهایت پایدار بود، تحمل آن نیز “عمیقاً ناراحت کننده” بود.

گل فروشی اخلاقی و کسب و کار هدیه آنلاین Arena Flowers تا حدودی یک راز است که به خوبی حفظ شده است. وقتی مردم آن را پیدا می کنند، آن را دوست دارند – ما واقعاً چنین حمایت انجیلی داریم [the brand] جان هکت، مدیر عامل شرکت، می گوید. “اما مردم به آن برخورد می کنند.”