رنگ ریپابلیک کارخانه بیولوژیکی کودها و مواد مغذی را در خانه ایجاد می کند

Color Republic در حال تبدیل از فرآیندهای مبتنی بر شیمیایی به محلول های مبتنی بر طبیعی برای بهبود کیفیت زمین و خاک است. به منظور تحقق بخشیدن به آن، این مزرعه گل اکوادوری یک کارخانه زیستی انحصاری داخلی از کودها و مواد مغذی ایجاد شده از میکروارگانیسم های طبیعی ایجاد کرد. این شرکت می‌گوید: «این امر باعث حذف 80 درصد از استفاده از آفت‌کش‌های شیمیایی و 50 درصد از قارچ‌کش‌ها شده است». “روش‌های رشد پایدار هسته اصلی هر مرحله از فرآیند کشاورزی ما است، تضمین گل‌ها و خاک سالم فصل به فصل. این امر مستلزم توسعه راه‌حل‌های جدید و پیشرفته، آزمایش و تحقیق مستمر و تعهد به خدمتگزاران خوب زمین است. “

ریسک کردن با محصولاتمان آسان نیست – امتحان و آزمایش روش های جدید، به ویژه در مزارع ما که همگی در فضای باز هستند. این کار به زمان، منابع و تحقیق نیاز دارد، اما ما می دانیم که این کار درستی است و به اشتراک گذاشتن خود نتایج یک گام بزرگ رو به جلو برای کل صنعت ما است.”

مزارع آنها دارای گواهینامه فلور اکوادور هستند. “این بدان معنی است که ما از دستورالعمل های سختگیرانه برای ایمنی و سلامت کارکنان خود، مدیریت کارآمد منابع خود و همچنین ایجاد فرآیندهای پایدار برای مراقبت از محیط زیست پیروی می کنیم. ما 100٪ با استانداردهای کار در سطح بالا مطابقت داریم. در اکوادور که رفاه تیم ما را تضمین می کند. هدف ما این است که یک “مزرعه کربن صفر” باشیم که گازهای گلخانه ای را اندازه گیری می کند تا تا سال 2030 به بی طرفی دست یابیم.”

تبدیل مزارع با تولید بالا کار آسانی نیست
قارچ ها و حشرات یک مشکل واقعی در پرورش گل هستند. تحقیقات و آزمایش‌های مداوم به ما کمک می‌کند تا تعیین کنیم کدام روش‌ها مؤثرتر هستند و از چه مواد شیمیایی می‌توانیم استفاده نکنیم – محافظت از گل‌ها با استفاده از منابع طبیعی که خاک را تا حد امکان غنی از مواد مغذی می‌کند.»

کاهش آفت‌کش‌ها و مواد شیمیایی سنتی به کشاورزان ما نیز کمک می‌کند. حذف قرار گرفتن در معرض محیط کار سالم را تضمین می‌کند و جایگزین‌های ایمن‌تر احتمال صدمات و بیماری را کاهش می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر:
جمهوری رنگ
www.colourrepublic.com



منبع

تمام ضایعات کشاورزی مزرعه به عنوان کمپوست برای خاک استفاده می شود که باعث کاهش حجم آب مورد نیاز در مزرعه می شود زیرا کمپوست خاک را مرطوب نگه می دارد. علاوه بر این، 100٪ از فاضلاب و همچنین آب باران ذخیره و تصفیه می شود، که جمع آوری و ذخیره می شود و سیستم های آبیاری آنها را کارآمدتر می کند.

بنیان‌گذاران ما پایه‌ای از تعهد اجتماعی و زیست‌محیطی را به تیم ما، شرکای مشتری و صنعت الهام بخشیده‌اند – نه تنها نحوه رشد گل‌های ما را تغییر داده‌اند، بلکه تأثیر مثبتی در جهان ایجاد کرده‌اند. این بخشی از DNA ما است و زندگی ما از خاک رشد می کند.”

کارخانه زیستی داخلی آنها از کودها و مواد مغذی نیز باعث صرفه جویی در آب می شود زیرا کمپوست رطوبت را در خاک نگه می دارد.” علاوه بر این، 100٪ فاضلاب ما نجات و تصفیه می شود؛ و آب باران گرفته، ذخیره و برای هیدراته کردن محصولات ما استفاده می شود. – همه کارایی آب را بهبود می بخشد.”

یک معلم و یک رهبر در کشاورزی سازگار با محیط زیست
این شرکت توضیح می‌دهد که برای Color Republic نیز مهم است که در کشاورزی دوستدار محیط‌زیست، رهبر و معلم باشد، در روش‌های پایدار و به اشتراک گذاشتن موفقیت‌های ما پیشرو باشد.

روش‌های طبیعی از خاک و گیاهان محافظت و غنی‌سازی می‌کنند. پسماندهای جامد مزرعه و مواد پس از برداشت همگی به عنوان کمپوست برای خاک استفاده می‌شوند، بنابراین هیچ زباله‌ای وجود ندارد—ما همه مواد گیاهی را بازیافت می‌کنیم، چیزی دور ریخته نمی‌شود.»

کارخانه زیستی رنگ جمهوری با استفاده از سه عنصر اصلی توسعه داده شد:

  • میکروارگانیسم ها آنها حاوی تنوع زیستی زیادی از باکتری‌ها، قارچ‌ها، مخمرها و تک یاخته‌ها هستند که در لایه بالایی طبقات جنگلی یافت می‌شوند. تعادل پر شده در خاک.”
  • مواد معدنی. آنها سپس از بسیاری از سنگ های موجود در خاک های آتشفشانی غنی از کوه های آند استفاده می شوند. این غبار سنگ حامل بیش از هشتاد ماده معدنی مختلف است که در کودهای معمولی موجود در بازار یافت نمی شوند.
  • ارگانیک. آلی موضوع از تمام ضایعات برداشت و پس از برداشت از مزارع آنها ایجاد می شود. این ماده یک کود طبیعی برای تولید گل ما است.
“استفاده از منابع طبیعی که در طول فرآیند کشاورزی ایجاد می شود، منجر به ایجاد خاک متعادل و حاصلخیز و غنی از مواد مغذی می شود. ما هر هفته 40 تن عناصر طبیعی و اختصاصی تولید می کنیم که برای غنی سازی خاک و عاری از آن استفاده می شود. بیماری و حشرات.”