روزهای هلندی لیلی با بازدیدکنندگان شکوفا شد

افتتاحیه روز هلندی لیلی 2023 در Royal Van Zanten Flowerbulbs در Hillegom برگزار شد. حدود 160 بازدیدکننده مجذوب سخنران مهمان، Jan de Boer (از Barendsen Flowers، Aalsmeer) شدند که در مورد قدرت جمع آوری داده ها به عنوان وسیله ای برای شناخت بیشتر مشتری نهایی صحبت می کرد. بر اساس این دانش، می توان روندها را آغاز کرد. راه اندازی 9 لیبر لیلی بدون گرده بخشی از افتتاحیه بود، پس از آن، موزیسین راک و هنرمند گل، Paul Wijkmeijer از هارلم شروع به کار با زیبایی زنبق کرد.

در راه رویداد دوازدهم
شرکت کنندگان در روزهای هلندی لیلی با قدردانی به هفته گذشته نگاه می کنند و شروع به آماده شدن برای هفته بعدی می کنند. بازدیدکنندگان بین المللی از سراسر جهان به گرمی از حضور در آن استقبال خواهند کرد. دوازدهمین روز زنبق هلندی از 4 تا 7 ژوئن 2024 برگزار می شود.



منبع

از 6 تا 9 ژوئن، 14 صادرکننده پیاز سوسن درهای خود را باز کردند. بسیاری از مشتریان بین المللی و روابط تجاری در گلخانه آزمایشی برای یک هدف خاص ظاهر شدند. هزاران گیاه جوان به آنها بینشی نسبت به کیفیت پیاز، روش‌های مختلف درمان، و طبیعتاً گل به‌دست‌آمده، که منعکس‌کننده انبوهی از نیلوفرها است، به آنها داد. این یک رویداد 4 روزه موفق بود که از هوای گرم‌تری برخوردار بود. با آفتاب درخشان بسته شد و شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان راضی بودند.

هزاران زنبق گلدار
در آستانه روز هلندی لیلی، بازدیدکنندگان هلندی مرتباً به شرکت های شرکت کننده و گلخانه های آزمایشی آنها می آمدند. تحولات در کشت و زراعت را می توان از نزدیک دنبال کرد. به جز یک گلخانه آزمایشی، یازدهمین روز زنبق هلندی با گلخانه هایی پر از رنگ های خیره کننده و نیلوفرهای کاملاً شکوفا مشخص شد. بازدیدکنندگان بین‌المللی شگفت‌زده شدند و توانستند پس از مدت‌ها غیبت دوباره از نوآوری‌ها و پیشرفت‌های بازار الهام بگیرند.