روز دوم GreenTech!

همچنین قابل توجه این است که چگونه تعدادی از کشاورزان هلندی سابق برای میزبانی از پرورش دهندگانی که در حال حاضر با آنها کار می کنند حضور داشتند. از چین، ترکمنستان و قزاقستان – علاوه بر اینکه مشاور محصولات کشاورزی هستند، به عنوان میزبان هلندی یا آژانس مسافرتی نیز ارزشمند هستند.



منبع

پس از چند نسخه (تا حدی) آنلاین در طول همه‌گیری، نمایشگاه سال گذشته بیش از 350 غرفه‌دار را جذب کرد. امسال 200 شرکت دیگر تصمیم گرفتند به آمستردام بیایند. بخشی از این رشد به لطف آسیایی ها و به ویژه تامین کنندگان چینی 50+ است که سال گذشته نتوانستند سفر کنند و به لطف چندین بازیگر جدید در این زمینه. بنابراین، GreenTech امسال از 4 سالن تشکیل شده است و توصیه می شود بازدید خود را به صورت دیجیتالی یا دانلود برنامه آماده کنید زیرا نقشه کاغذی در نمایشگاه موجود نیست.

رباتیک، هوش مصنوعی، گلخانه ها، راه حل های انرژی، ابزار تمیز کردن، تجهیزات کشت بدون پلاستیک، قهوه، نوشیدنی ها و شایعات. همه اینها در GreenTech 2023 که در حال حاضر در RAI آمستردام برگزار می شود، حضور دارد.

روز اول شروع خوبی داشت، اگرچه تامین کنندگان در پشت سالن ذکر کردند که مدتی طول کشید تا بازدیدکنندگان به قسمت خود از نمایشگاه برسند. به طور سنتی روز دوم شلوغ ترین روز است، بنابراین انتظارات ما امروز صبح نیز بالا بود. بسیاری از شرکت‌ها تا پایان روز میزبان نوشیدنی‌ها هستند، زیرا پس از بسته شدن نمایشگاه در ساعت 6 عصر، مجاز به ماندن در RAI هستند.

فضای نمایش خوب بود، اما شرکت‌ها آماده هستند که روزهای سختی را تحمل کنند. بحران انرژی، قیمت بالای مواد خام، کشمکش در حمل‌ونقل، و نسبتا جدید، افزایش نرخ‌های بهره بر تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان تأثیر گذاشته است، و به‌ویژه از صنعت کشاورزی عمودی، صداهای هشداردهنده‌ای شنیده می‌شود که تولیدکنندگان ورشکست شده یا تولیدکنندگان را اعلام کرده‌اند. به شدت در حال سازماندهی مجدد هستند و پروژه های جدید به حالت تعلیق درآمده یا لغو شده اند. به نظر می رسد افزایش هزینه ها تثبیت شده است، اما تنش واقعی باقی می ماند.