“روز زن که به زودی فراموش می شود”

در مورد روسیه سوال اینجاست که آیا مصرف گل نسبت به سال های دیگر بسیار کمتر است؟

نکته جالب در این زمینه این است که عرضه‌کننده قلمه‌ها اغلب یکسان هستند، شخص ثالث «خندان»، دوتایی پرورش‌دهنده/تاجر هلندی را در کمین می‌گذارد و خود حراج را برای «نقش حاکم» خود بسیار کم نشان می‌دهد.

در همان زمان، پرورش دهندگان در همه جا تحت ال ای دی رشد کردند و رطوبت مشکل ساز به نظر می رسید. کیفیت اغلب خوب نبود و بسیاری از تجارت مستقیم رد می‌شد، زیرا تولیدکنندگان به دلیل قیمت بالای بنزین، از قبل قیمت‌های بسیار بالایی را درخواست می‌کردند. قابل درک است اما در آینده کمی زودهنگام است، زیرا قیمت گاز به مقادیر نجومی رسیده است اما به میزان قابل توجهی نیز کاهش یافته است.

بجنگ، پرواز کن، یخ بزن
تا آنجا که به اوکراین (و تا حدی کمتر روسیه) مربوط می شود، تحول غم انگیز دیگری نیز وجود دارد و آن این است که برخی از مردان مجبورند برای همسران، دوست دختر، مادر، دختر، معلم یا معلم خود گل بخرند. همکاران باید بجنگند یا اینکه خود این زنها جایی در یک کشور خارجی هستند.

به دلیل گرانی بنزین در پایان سال گذشته، بسیاری از تولیدکنندگان هلندی به ویژه گل داوودی بخشی از گلخانه های خود را خالی گذاشتند. با این حال به نظر می رسد که بسیاری از آنها – یا هر کسی که هستند، کلمه “کشاورزان یک روزه” کاهش یافته است، اما مطمئناً این توضیح کافی نمی تواند باشد – قبل از تعطیلات به حداکثر تولید رسیدند. این باعث کاهش قیمت ها در حراج در هفته های اخیر شد.

همانطور که برخی از شرکت های هلندی که ترجیح می دهند ناشناس بمانند گزارش می دهند، اخبار مثبت کمی در مورد تجارت گل روسیه وجود دارد. می توان آن را به صورت زیر خلاصه کرد: تجارت و تقاضای کمتر، قیمت های ناامید کننده به دلیل مشکلات کیفیت به ویژه گل های داوودی، و کشورهای خارجی که سود می برند.

در نهایت، تخمین اینکه مصرف کنندگان روسی و اوکراینی حتی می خواهند گل بخرند یا خیر، دشوار است. روز زن یک تعطیلات مهم در این کشورها است، اما با توجه به همه رنج های امسال، ممکن است از آن بگذرند.



منبع

از یک طرف تولید داخلی در حال رشد است. از سوی دیگر، گفته می شود که خرید از سایر نقاط جهان نیز رشد داشته است. گل های رز از آمریکای جنوبی، گل ها از آسیا (ویتنام، چین، ژاپن) می آیند و به عنوان مثال، کشوری مانند ایتالیا نیز به خوبی عمل می کرد. زیرا این کشورها گل های زیادی را نیز عرضه می کنند، به ویژه گل های داوودی، که ممکن است سبک تر باشند، اما ارزان تر نیز هستند.