روندهای بازاریابی برای سال 2023 سازمان شما باید در نظر بگیرد

در حالی که برخی از روندهای بازاریابی فهرست شده در زیر ممکن است آشنا باشند و در حال حاضر بخشی از آمیخته بازاریابی شما باشند، آنها به طور فزاینده ای بر کسب و کارها و مشتریان تأثیرگذارتر می شوند. در عین حال، مفاهیم جدید برای سازمان شما در سال آینده ارزش کاوش را دارد.

محتوای ویدیویی
بسیاری از سازمان ها بر این باورند که برای تولید محتوای ویدیویی با کیفیت برای بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی، باید هزاران دلار در یک سرویس ویدئویی حرفه ای سرمایه گذاری کنید. در حالی که مطمئناً جایی برای چنین تولیدات صیقلی وجود دارد، فناوری تلفن هوشمند امروزی به‌طور خاص برای فیلم‌برداری با هدف اشتراک‌گذاری آنلاین آنها طراحی شده است. این ویدئوهای ساده اغلب به بیننده این احساس را می دهند که سازمان آنها را بدون تولید بیش از حد به سفر برده است، که گاهی اوقات می تواند بیننده را از خود دور کند. فیلم هایی از تولید یا بسته بندی در مرکز خود، حضور کارکنان خود در نمایشگاه صنعتی، نمایش محصول جدید و موارد دیگر ضبط کنید.

بازاریابی ایمیلی
با توجه به Constant Contact، میانگین بازگشت سرمایه برای بازاریابی ایمیلی 36 دلار برای هر 1 دلار هزینه شده است. این یک بازده قابل توجه در یک تاکتیک بازاریابی است که بسیاری از شرکت ها هنوز در تجارت خود از اهرم استفاده نمی کنند. در حالی که تغییرات حریم خصوصی دائماً در حال تغییر است و می‌تواند تلاش‌های بازاریابی ایمیلی شما را به چالش بکشد، نکته کلیدی ایجاد داستان‌های قانع‌کننده و اطلاعات مرتبط است که خوانندگان را در هنگام ورود به صندوق پستی‌شان هیجان‌زده کند. ایجاد تجربیات شخصی شده با سفارشی کردن محتوا بر اساس شخصیت های مختلف مشتری، راهی مطمئن برای درگیر نگه داشتن مشتریان با ایمیل های شما در آینده است.

تجربیات مجازی
همه‌گیری، بسیاری از ما را مجبور کرد از پلتفرم‌های مجازی برای استفاده تجاری و شخصی به روش‌هایی که هرگز فکر نمی‌کردیم استفاده کنیم. نظرسنجی ها نشان داد که پلتفرم های مجازی افراد را قادر می سازد تا از طریق شفافیت و بینش بهتر با برندها ارتباط برقرار کنند. اکنون می توانید با گشت و گذار در دفتر، تأسیسات تولیدی یا عملیات رو به رشد خود (به نام چند مورد)، با هزینه یا ناراحتی کمی به مخاطبان خرید بالقوه خود از ساحل به ساحل دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، تجربیات مجازی به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که داستان خود را بیان کنند و در عین حال از لحاظ بصری خود را در بازار متمایز کنند.

در حالی که بسیاری از روندهای بازاریابی دیگر بدون شک با پیشرفت سال جدید ظهور خواهند کرد، بازاریابی ایمیلی، محتوای ویدیویی و تجربیات مجازی چند ابتکار هستند که سازمان شما باید در سال 2023 به دنبال گسترش آن باشد.



منبع

سال 2022 رو به پایان است، و در نتیجه، بسیاری از سازمان ها به آینده نگاه می کنند تا مشخص کنند که چه روندهای بازاریابی باید بخشی از بحث های استراتژیک و بودجه 2023 آنها باشد.

ست گودین، نویسنده، کارآفرین و معلم می‌گوید: «بازاریابی دیگر به چیزهایی که می‌سازید نیست، بلکه درباره داستان‌هایی است که می‌گویید». برای کشف اینکه چگونه داستان های شما می تواند بر اهداف بازاریابی و کسب و کار شما در سال 2023 تأثیر بیشتری بگذارد، ادامه دهید.