روند بزرگ بعدی در گیاهان آپارتمانی؟ رنگ، رنگ و رنگ بیشتر

مقاله کامل را در www.pennlive.com بخوانید.



منبع

Steinkopf اضافه می کند که این حرکت شامل عطرهای رنگارنگ تر و حتی گیاهان آپارتمانی علاوه بر افزایش علاقه به شکوفه های داخلی است.
اشتاینکوپف، نویسنده کتاب جدید «بلوم: اسرار رشد گیاهان آپارتمانی گلدار در تمام طول سال» می‌گوید: «جوانانی که در حال حاضر واقعاً عاشق گیاهان هستند، همیشه به دنبال کار بعدی هستند. “گیاهان آپارتمانی گلدار یک رمز و راز در مورد آنها دارند – بیشتر اینکه رشد و گل دادن آنها سخت تر است. نشان دهنده یک چالش است.»

گیاهان آپارتمانی در چند سال گذشته بازگشت بزرگی داشته اند زیرا باغبانان جوان، به ویژه خود را به عنوان “والدین گیاه” می بینند که از فرزندان گیاه شناسی مراقبت می کنند. افق جدید بعدی فراتر از اصول سبز به سمت انتخاب های گیاهان آپارتمانی است که رنگ های سرزنده داخل خانه را ارائه می دهند.

کیتی روتلا، سخنگوی شرکت بال باغبانی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گیاهان کشور، همین را می‌بیند. او یکی از داغ ترین روندهای باغبانی در سال 2023 را به عنوان «گل های داخلی به جای گیاهان آپارتمانی با شاخ و برگ برگ» معرفی می کند. او می‌گوید: «والدین گیاهان شروع به آوردن گیاهان گلدار به جنگل‌های خود کرده‌اند.

لیزا استینکوپف، نویسنده/تأثیرگذار وبلاگ The Houseplant Guru می‌گوید: «من احساس می‌کنم که گیاهان آپارتمانی گلدار، روند بزرگ بعدی در گیاهان آپارتمانی خواهند بود. قطعاً افرادی وجود دارند که به دنبال چیزی بیشتر از همه گیاهان سبز یا حتی رنگارنگ هستند. آنها گل و رنگ می خواهند.»