رویال فلورا هلند تصمیم می گیرد در سینی گیاهی یورو شرکت کند

در پایان ژانویه، هیئت مدیریت و نظارت Royal FloraHolland شرکت Royal FloraHolland در تعاونی Euro Plant Tray (EPT) را تایید کرد. EPT در 23 آگوست 2022 توسط چندین شرکت صنعتی با هدف ایجاد یک سری سینی گیاهی چند منظوره اروپایی جدید تأسیس شد. از آن زمان، چندین سازمان صنعتی به EPT ملحق شده‌اند و در حال کار با یکدیگر برای توسعه سری جدید سینی و سیستم استخر مربوطه هستند. رویال FloraHolland نیز اکنون به آن ملحق شده است.

مشارکت Royal FloraHolland
در دهه گذشته تلاش‌های زیادی برای عرضه سینی چند منظوره در بازار انجام شده است، اما این ابتکارات تاکنون موفقیت بزرگی نداشته است. “با فشارهای سیاسی موجود بر روی پایداری بسته بندی، ما این ابتکار را فرصتی برای تحقق مشترک یک سیستم استاندارد سینی گیاهی اروپایی می بینیم. ما شرکت می کنیم تا بتوانیم با استفاده از تخصص خود و در نتیجه نمایندگی منافع اعضای خود در بحث ها شرکت کنیم. در EPT، ما با هم کار می کنیم تا سیستمی با عملکرد خوب را معرفی کنیم که متعهد به انتقال از سینی های یکبار مصرف به چند منظوره با هدف یک زنجیره پرورش گل پایدارتر است.”

منبع: Royal FloraHolland



منبع مراحل پیگیری
از زمان ایجاد EPT، شانزده سازمان مرتبط با بخش از چندین کشور اروپایی به EPT پیوسته‌اند و بحث‌ها مربوط به توسعه سری سینی و مدل استخر است. “از طریق مشارکت خود، اکنون می توانیم به طور کامل در این گفتگوها شرکت کنیم، که در آن به طور مشترک با سایر اعضای EPT در دوره آینده روی توسعه بیشتر کار خواهیم کرد. هنگامی که اطلاعات بیشتری در مورد پیشرفت EPT شناخته شد، آنها آن را در خود به اشتراک خواهند گذاشت. خبرنامه دیجیتال هفتگی Royal FloraHolland.


دیرک بانسمر (OBI)، مارک گودزوارد (رویال فلورهلند)، توماس برتولد (گروه FM)، فلورا اسپات (VGB)، جسی لی کمرز (رویال فلورهلند)

Stiftung Initiative Mehrweg (SIM) در مارس 2021 مطالعه‌ای را بر روی یک سینی گیاهی چند منظوره اروپایی جدید، از جمله مدل استخر مربوطه، در مارس 2021 آغاز کرد. این مطالعه توسط چندین طرف از جمله نمایندگان صنعت در بخش گل‌کاری اروپا و خرده‌فروشی آلمان آغاز شد. این تحقیق در نهایت منجر به تأسیس Euro Plant Tray eG شد، سازمانی که اکنون ابتکار عمل را در دست اجرا دارد.