رویال ون زانتن اولین گزارش ESG را منتشر کرد

سایر اهداف پایداری عبارتند از انتقال به انرژی 100٪ سبز، حفاظت بیولوژیکی از محصولات کشاورزی، سیستم آب دایره ای، و عملیات خنثی از نظر آب و هوا. این شرکت همچنین می خواهد سیستم های اندازه گیری برای توسعه کارکنان، شرایط کاری و کاهش شکاف دستمزد زندگی را بهبود بخشد.

برای اطلاعات بیشتر:
رویال ون زانتن
Lavendelweg 15
1435 EW Rijsenhout
تلفن: 387000 297 (0) +31
www.royalvanzanten.com



منبع

تعهد شغلی
جاه طلبی های رویال ون زانتن توسط گروهی از کارمندان در سرتاسر جهان تعریف شده است و توسط گروهی هدایت می شود که نماینده همه کارمندان است. آنها می خواهند اثرات زیست محیطی را کاهش دهند و یک فرهنگ شرکتی ایجاد کنند که فرصت های برابر را برای همه تضمین کند و قدردانی متقابل را تقویت کند.

برای گزارش اینجا را کلیک کنید.

اهداف توسعه پایدار
این شرکت به اهداف توسعه پایدار که توسط سازمان ملل تعریف شده است کمک می کند و اهدافی را تعریف کرده است که می تواند بیشتر به آنها کمک کند.

رویال ون زانتن اولین گزارش محیطی، اجتماعی و حکومت داری (ESG) خود را امروز منتشر کرد. این گزارش گام بعدی در سفر پایداری رویال ون زانتن است. مطابق با استراتژی پایداری Royal Van Zanten، اهداف را واضح و اقدامات را ملموس و شفاف می کند.

Maarten Goos، مدیر عامل شرکت Van Zanten Breeding، می‌گوید: «پایداری مراقبت از فردا است. با این حال، این اقدامات امروز ما است که تفاوت را ایجاد می کند. گزارش ESG ما به ما کمک می کند تا در قبال این اقدامات پاسخگو باشیم.

پرورش برای پایداری
پرورش فعالیت اصلی شرکت است. رویال ون زانتن قصد دارد انواعی را توسعه دهد که از تنوع زیستی و اکوسیستم سالم حمایت می کنند. تمرکز دوم برای اصلاح نژاد، ایجاد گونه‌های مقاوم به استرس و بیماری است که می‌توانند با انرژی کم رشد کنند.

اقدامات بتن
گزارش 2022 مثال های زیادی و 10 اقدام مشخص در سال 2022 ارائه می دهد که به اهداف پایداری کمک می کند. همه اقدامات پروژه هایی هستند که برای کارمندان و شرکا مرتبط هستند.