رویدادهای اجتماعی Farwest Show روابط صنعت سبز را ایجاد می کند

چندین سازمان وجود دارد که اعتبار حرفه ای را برای جلسات مختلف ارائه می دهند. آنها عبارتند از انجمن طراحان حرفه ای منظر (APLD)، انجمن بین المللی درختکاری (ISA)، هیئت پیمانکاران منظر اورگان (OLCB)، وزارت کشاورزی آیداهو (IDA)، وزارت کشاورزی اورگان (ODA)، واشنگتن. وزارت کشاورزی ایالتی (WSDA) و اداره تنظیم مقررات آفت کش کالیفرنیا (CDPR).

آلن نیمی، مدیر رویدادهای انجمن مهدکودک های اورگان که این نمایش را تولید می کند، گفت: «صنعت مهد کودک بر اساس روابط شخصی استوار است. یکی از بهترین چیزها در مورد Farwest Show این است که مردم را گرد هم می آورد و به آنها اجازه می دهد تا ارتباطات حیاتی برای موفقیت در صنعت ایجاد کنند. همه چیز مربوط به مردم است.»



منبع


انجمن مهد کودک های اورگان (OAN)
www.oan.org

ثبت نام برای نمایش و کنفرانس زنده در: www.farwestshow.com/register.

به عنوان یک مهدکودک جوان، جاش رابینسون از مهدکودک رابینسون (Amity، اورگان) به ایجاد یکی از رویدادهای شبکه‌ای امضای Farwest، رویداد شبکه‌های اضطراری برای متخصصان جدید مهد کودک، افراد زیر 40 سال، و دیگران کمک کرد. اکنون او به عنوان رئیس OAN خدمت می کند.

در نمایشگاه Farwest 2022 که در پورتلند در روز چهارشنبه، 24 آگوست افتتاح می‌شود، فرصت‌های زیادی برای متخصصان مهد کودک وجود خواهد داشت تا بتوانند شبکه‌ای کنند و اجتماعی شوند.

پس از ارائه اصلی بل، نمایشگاه تجاری از ظهر تا 5 بعد از ظهر چهارشنبه، 24 اوت، باز خواهد بود. از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر پنجشنبه، 25 اوت، و 10 صبح تا 14 بعد از ظهر در روز جمعه، 26 آگوست باز خواهد بود. سمینارها در هر سه روز از ساعت 8:30 صبح روز چهارشنبه برگزار می شود و تورهای معروف مهد کودک Farwest سه شنبه 23 آگوست برگزار می شود.

رابینسون گفت: “رویدادهای اجتماعی در فاروست ارزش فوق العاده ای به همراه دارد.” از تجربه شخصی صحبت می‌کنم، ارتباطاتی که در سال‌های اولیه در رویدادهای Emergent و سایر رویدادهای Farwest ایجاد کردم، به شعله‌ور شدن تجارت و رشد حرفه‌ای من کمک کرد. افراد فقط دوستی و روابط حرفه ای ایجاد نمی کنند، بلکه در نهایت پایگاه دانش خود را ایجاد می کنند. ایجاد ارتباط چیزی است که شما را موفق می کند.»

البته رویدادهای اجتماعی و شبکه ای تنها آغازی بر مزایای حضور در فاروست است. همه شرکت کنندگان در Farwest با هر نوع مجوزی می توانند در سخنرانی اصلی گرگ بل در ساعت 11 صبح چهارشنبه، 24 آگوست شرکت کنند. او شرکت کنندگان و شرکت های آنها را الهام می بخشد تا با اتخاذ یک طرز فکر با عملکرد بالا و تمرکز توجه خود بر ارزش های اصلی خود، پتانسیل خود را آشکار کنند. چیزهایی که بیشترین اهمیت را دارند

رویدادهای شبکه ای و اجتماعی Farwest Show که همگی برای شرکت کنندگان Farwest رایگان است، شامل موارد زیر است:

  • رویداد شبکه اضطراری، ساعت 3:30 تا 5 بعد از ظهر، چهارشنبه، 24 اوت – به این رویداد رایگان که برای همه متخصصان باغبانی باز است بپیوندید. از پیش‌غذاهای رایگان و یک نوشیدنی رایگان لذت ببرید، زیرا با درخشان‌ترین و مشتاق‌ترین چهره‌های این صنعت در می‌آیید. Emergent در سال 2011 با تعداد انگشت شماری از متخصصان باغبانی مشتاق و با استعداد شروع شد و سال به سال به گسترش خود ادامه می دهد.
  • Farwest Happy Hour، ساعت 5 تا 7 بعد از ظهر، چهارشنبه، 24 آگوست – بر اساس تقاضای عمومی، از نوشیدنی‌های خوشمزه و پیش‌غذاهای رایگان لذت ببرید، در حالی که با دوستان و همکارانتان مخلوط می‌شوید و می‌آیید تا پایان روز اول نمایش را جشن بگیرید. جوایز غرفه غرفه غرفه Farwest نیز در طول جشن های Happy Hour، از جمله برنده بهترین نمایش، اعلام خواهد شد. برای همه شرکت کنندگان Farwest باز است.
  • زنان در باغبانی، ساعت 3:30 تا 5 بعدازظهر، پنجشنبه، 25 اوت – به هم بپیوندید تا بیش از 10 سال پیوند زنان در صنعت سبز را جشن بگیرند. این یک رویداد فراگیر است و هر مدافعی برای زنان در باغبانی، صرف نظر از جنسیت، پذیرفته می شود. از زمان آغاز به کار خود در سال 2010، رویداد شبکه زنان در باغبانی در Farwest مکانی برای زنان برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود، ایجاد ارتباطات و تقویت مهارت های شغلی بوده است.
  • Farwest Pub Crawl، ساعت 5 بعد از ظهر تا اواخر شب، پنجشنبه، 25 اوت – بیایید برای یک دور دیگر به شهر برویم. در حین صرف تنقلات و استراحت، با دوستان جدید و قدیمی خود معاشرت کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. به Farwest Pub Crawl بپیوندید تا شبی مملو از خنده و شوخ طبعی داشته باشید. این شادی از Spirit of 77 شروع می شود، فقط یک سفر کوتاه در آن طرف خیابان از مرکز همایش، جایی که پیش غذای سبک ارائه می شود. 50 نفر اول Spirit of 77 یک نوشیدنی رایگان دریافت خواهند کرد. Produce Row ایستگاه دوم خواهد بود. برای جزئیات بیشتر به www.FarwestShow.com مراجعه کنید.