رویدادی درباره برابری جنسیتی در زنجیره تامین در Pakhuis de Zwijger، آمستردام

در 31 اکتبر، استراتژی های برد-برد، SheSupplies و شورای اجتماعی و اقتصادی رویدادی را برای مشاغل هلندی با زنجیره های ارزش بین المللی ترتیب می دهند. به ما بپیوندید و کشف کنید که چگونه می توانید از زنان در زنجیره تامین خود حمایت کنید و چگونه شرکت شما می تواند از برابری جنسیتی بهره مند شود.

اطلاعات عملی: دوشنبه 31 اکتبر، از ساعت 13:00 تا 16:30 در Pakhuis de Zwijger در آمستردام، از جمله نوشیدنی های شبکه پس از آن. برای شرکت های دارای زنجیره تامین بین المللی رایگان است.

علاقه مندان می توانند از طریق این وب سایت ثبت نام کنند: https://www.womenwin.org/news/win-win-strategies/gender-equality-event/.



منبع

قانون آتی اتحادیه اروپا، فرصتی را برای شرکت‌های هلندی فراهم می‌کند تا نقش مهمی در ترویج برابری جنسیتی در زنجیره‌های تامین در سراسر جهان ایفا کنند.

برنامه بعدازظهر شامل سخنرانی اصلی لیلیان پلومن وزیر سابق تجارت خارجی و همکاری توسعه، یک میزگرد در مورد مثال های عملی با شرکت های Mars، Wakuli، ASN Bank و شورای اجتماعی و اقتصادی و مطالعات موردی در مورد شرکت های Signify و Freddie است. گل ها. شرکت کنندگان در تهیه یک برنامه اقدام جنسیتی برای شرکت خود راهنمایی می شوند.

چه قانون، چه انتظارات مصرف‌کننده و سرمایه‌گذار یا تعهدات پایداری، بسیاری از شرکت‌ها فشار فزاینده‌ای را برای رسیدگی به خطرات حقوق بشر در زنجیره‌های تامین احساس می‌کنند.

برابری جنسیتی در قلب حقوق بشر قرار دارد و در بسیاری از زنجیره های تامین، زنان نیروی محرکه توسعه محصولات روزانه ما هستند. با این حال، زنان با چالش‌های بزرگی روبرو هستند و دسترسی محدودی به فرصت‌ها دارند. کنجکاو هستید که شرکت شما چه کاری می تواند برای برابری جنسیتی در تجارت بین المللی انجام دهد؟