زیرلایه های جیفی بدون ذغال سنگ نارس توسط مهد کودک آزمایش شده است

کار در کنار جیفی
هندریک می‌گوید: «ما مرتباً بستر بدون ذغال سنگ نارس و آب روان را آزمایش کردیم تا بتوانیم از بروز مشکلات جلوگیری کنیم. دنیس دقیقاً در بالای چهره‌ها باقی ماند و در تمام مراحل حضور داشت. در واقع، او به طور فعال چهار یا پنج بار در طول آزمایشات از مهد کودک بازدید کرد.

برای اطلاعات بیشتر:
جیفی محصولات بین المللی
+31(0)78 2062200
[email protected]
www.jiffygroup.com



منبع

پیشگامان از ابتدا
هندریک پس از آزمایش زیربسترهای جیفی بدون ذغال سنگ نارس برای افزودنی هبه در مهد کودک متعلق به خانواده اش در هلند صحبت می کند. بخشی از گروه Addenda، Out هر ساله بیش از یک میلیون درخت هبس، بودلیاس و سایر درختچه ها رشد می کند. در حال حاضر در نسل سوم خود، این نهالستان اولین پذیرنده کودهای غیر شیمیایی و محصولات محافظت از گیاه بود.

هندریک اوت از دیگر تولیدکنندگان می‌خواهد: «در اسرع وقت، بسترهای بدون ذغال سنگ نارس را آزمایش کنید. “من معتقدم بدون ذغال سنگ نارس و ذغال سنگ نارس کاهش یافته آینده است.”

خوشبختانه، ترکیب تمام زیرلایه های جیفی – از جمله بدون ذغال سنگ نارس – می تواند برای طیف گسترده ای از محصولات بهینه شود. آزمایش بعدی Out برای سال 2023 برنامه ریزی شده است، اما هبس را شامل نمی شود. هندریک با افتخار می گوید: «ما ثابت کرده ایم که می توانیم بدون ذغال سنگ نارس رشد کنیم. “بودلیاها در رتبه های بعدی قرار دارند.”

نتایج 2022
هندریک بدون ذغال سنگ نارس را به دقت زیر نظر گرفت و از گیاهان در حال بلوغ و ریشه آنها در طول فرآیند رشد عکس گرفت. یک بار دیگر، نتایج نهایی برای همه انواع عالی بود. هندریک تأیید می‌کند: «گیاهان بدون ذغال سنگ نارس همگی از نظر رنگ برگ، طول چرخه محصول، گلدهی و حجم گیاه آزمون را گذرانده‌اند. “در واقع، مشتریان ما هیچ تفاوتی را متوجه نشدند.”

هندریک از چهار نوع مختلف هبه در آزمایش بدون پیت در فضای باز استفاده کرد. او تصمیم گرفت آنها را در میان گیاهانی که در یک مخلوط معمولی رشد می کنند قرار دهد و دقیقاً همان رفتار را با آنها انجام دهد. از آنجا که هبس یک محصول بدنام تشنه است، همه آنها طبق معمول دو بار در روز آبیاری می شدند، اما مزارع اوت را نمی توان مانند برخی از نهالستان های دیگر آب گرفت.

جیفی و من همیشه به عنوان شریک با هم کار کرده‌ایم. من می دانم که اگر سؤالی داشتم و هر مشکلی سریع حل شد، می توانم با دنیس تماس بگیرم. ما در حال حاضر در مورد چگونگی بافر بهتر در دفعه بعد صحبت می کنیم.

Out در سال 2021 آزمایش موفقی را در 10000 هبس انجام داد، اما همه می‌دانستند که آزمایش واقعی برای بدون پیت، مزرعه هبس خواهد بود. بنابراین هندریک و دنیس آزمایشی را امسال در فضای باز انجام دادند. معلوم شد که گرم ترین و خشک ترین تابستان تاریخ بوده است.

هندریک متوجه شد که بدون ذغال سنگ نارس گام بعدی طبیعی است که در مورد اقدامات برای حذف تدریجی ذغال سنگ نارس در بریتانیا و آلمان مطالعه کرد. در حالی که باغبانان چالش روی آوردن به انرژی‌های تجدیدپذیر را پذیرفته‌اند، مهدکودک‌ها معمولاً عقب مانده‌اند. نه هندریک: در سال 2020، او با دنیس کولپا، مدیر حساب کاربری قدیمی جیفی، تماس گرفت تا توپ را در اوت بگیرد. او می خواست بداند: آیا بدون ذغال سنگ نارس برای درختچه ها کار می کند؟

مصرف بدون ذغال سنگ نارس در فضای باز
هندریک می‌گوید: «خوب بود که شنیدیم مخلوط‌های بدون پیت جیفی با ماشین‌های ما سازگار هستند و تیم نوآوری آن‌ها به طور مداوم برای بهبود نگهداری آب کار می‌کردند. اما من شرایط واقعا چالش برانگیزی که در سال 2022 با آن روبرو خواهیم شد را پیش بینی نمی کردم!

اکنون بسترهای بدون ذغال سنگ نارس را تجربه کنید
برای هر کسی که نگران انرژی های تجدیدپذیر است، می توانم بگویم، قبل از اینکه تصمیم از دست شما گرفته شود، بسترهای بدون ذغال سنگ نارس یا ذغال سنگ نارس را برای نهالستان های درختی تجربه کنید. دریابید که محصول شما در شرایط مختلف آب و هوایی، در زیر خاک و هر چیز دیگری که مهد کودک شما را منحصر به فرد می کند، چگونه واکنش نشان می دهد. به خود ثابت کنید که بدون ذغال سنگ نارس می تواند نتایج عالی به ارمغان بیاورد.

در طول کارآزمایی ها، هندریک و کشاورزش خاطرنشان کردند که گیاهان بدون ذغال سنگ نارس نیاز به توجه بیشتری دارند. سطوح پایین‌تر EC بستر به معنی کاهش ظرفیت بافر بود و سطوح pH بالاتر دسترسی به برخی مواد مغذی را مسدود کرد – سطوح از 5.5 به 6.5 و حتی 7 افزایش یافت.