ساکاتا سری جدید Dania و Danique را منتشر کرد

برای اطلاعات بیشتر:
محصولات زینتی ساکاتا
[email protected]
www.sakataornamentals.eu



منبع

پیشرفت های اخیر پرورش ساکاتا را قادر ساخته است تا محدوده پریمولای خود را به سطح بعدی برساند. به گفته این شرکت، معرفی سری جدید Danique اوایل اوایل، درست پس از سری اولیه Dania که اخیراً معرفی شده است، باید استاندارد جدیدی را در بخش Primula ایجاد کند.

Danique ویژگی های ژنتیکی سری Danova را به ارث می برد و بالا می برد. فشردگی ژنتیکی و نیازهای کمتر PGR از ویژگی های کلیدی این سری هستند که از دسامبر تا فوریه قابل برنامه ریزی هستند و بنابراین برای بخش اواسط اولیه طراحی شده اند. ژنتیک Danique که برای برآورده کردن نیازهای بازار در آینده طراحی شده است، دارای ویژگی های عالی در تمام ویژگی ها، از جمله کیفیت بذر و قدرت گیاهچه است. گل های رنگارنگ، موجود در 9 رنگ، به شکل زیبایی روی یک گیاه فشرده اما قوی هستند. ایده آل برای بسته بندی و 9 گل. گلدان های 10.5 سانتی متری سری Danique در 9 رنگ موجود است.

دانیا یک سری یکنواخت با نیازهای سرمای کمتر نسبت به سایر سری‌های پیشرو است، و آن را برای گلدهی زودهنگام بازار از نوامبر تا فوریه ایده‌آل می‌کند. فشردگی طبیعی به این معنی است که PGR کمتر مورد نیاز است، یک ویژگی مهم پایدار در محیط امروزی. تیم ساکاتا می‌گوید که گل‌های پر زرق و برق، که در خرده‌فروشی چشم‌نواز هستند، برای گلدان‌های بسته و 9 تا 10.5 سانتی‌متری ایده‌آل هستند. سری Dania در 8 رنگ موجود است.” .