سایت جدید تولید Phalaenopsis Sion در ادمونتون، کانادا



منبع این همکاری دو شرکت را قادر می‌سازد تا علاوه بر قلمه‌های Phalaenopsis در فنجان‌های آزمایشگاهی، مواد قلمه در شاخه‌ها یا گیاهان نیمه‌رشد با یا بدون سنبله را به بازار آمریکای شمالی عرضه کنند. محصولات را می توان بر اساس رنگ و همچنین تنوع از مجموعه گسترده Sion و پرورش دهندگان دیگر تحت نام “Sion Breeders in the Spotlight” سفارش داد. مهمتر از همه، زمان تحویل محلی کوتاه 2 تا 4 روزه، یک برنامه تحویل فشرده را امکان پذیر می کند، که امکان تحویل هفتگی در تمام طول سال یا فقط یک تحویل بزرگ در دوره های اوج تعطیلات را فراهم می کند. انتظار می رود اولین ماده پلاگین در سینی های پلاگین از ژانویه 2023 تحویل داده شود و پس از آن مواد گیاهی نیمه رشد یافته با یا بدون شاخه از سپتامبر 2023 تحویل داده شود.

دعوت به غرفه 533 در نمایشگاه TPIE
از 18 تا 20 ژانویه 2023، Sion و Bevo غرفه نمایشگاهی مشترکی در نمایشگاه بین المللی گیاهان گرمسیری (TPIE) در تامپا، فلوریدا خواهند داشت. در این مکان، شرکا مشتاق هستند که شخصاً با مشتریان خود درگیر شوند، اطلاعات بیشتری در مورد مکان جدید و همکاری به اشتراک بگذارند و ببینند کجا می توانند از مشتریان پشتیبانی کنند. مشتریان و علاقه مندان می توانند از غرفه نمایشگاهی همکاران بازدید کنند: غرفه 533.

در مورد همکاری
در می 2022، Sion Young Plants و Bevo Farms برای تکثیر Phalaenopsis وارد همکاری انحصاری شدند. Bevo Farms یک نهالستان است که طیف وسیعی از محصولات از جمله گیاهان گلدار و گیاهان مختلف سبزی را تولید می کند. بیش از 35 سال تجربه را در ترکیب به ارمغان می آورد. Sion Young Plants یکی از برترین پرورش دهندگان و تکثیر کنندگان بین المللی Phalaenopsis است. این مجموعه گسترده و تخصص بازاریابی و فروش را ارائه می دهد. “در حالی که Bevo Farms تکثیر و تدارکات بهینه را ارائه می دهد، آنچه ما باید ارائه دهیم توانایی ما در ارائه مشاوره کشت، اطلاعات بازار و انتخاب مجموعه به مشتریان است.” مدیر فروش رندی ون پاسن (سیون).

برای اطلاعات بیشتر:
گیاهان جوان سیون
[email protected]
www.sion.eu

Sion و Bevo Farms سال را با انتقال به ادمونتون کانادا آغاز می کنند. همکاری بین Sion و Bevo Farms – که در می 2022 آغاز شد – به این معنی است که Sion اکنون می‌تواند علاوه بر قلمه‌ها در فنجان‌های آزمایشگاهی، قلمه‌هایی را به مشتریان خود در آمریکای شمالی عرضه کند. در این ماه، تمام تولیدات از ونکوور به ادمونتون منتقل خواهند شد. این سایت تولید بزرگتر و سخاوتمندانه مزایایی را ارائه می دهد که به ندرت در کشت Phalaenopsis استفاده می شود، بنابراین دو شریک به ویژه با افتخار این خبر را به اشتراک می گذارند.

سایت تولید ادمونتون مجهز به مجموعه وسیعی از امکانات رفاهی است
مکان در ادمونتون از شرکتی که در زمینه کشت حشیش مشغول بود به دست آمد. این سایت در سال 2018 ساخته شده است و با طیف وسیعی از امکانات رفاهی مجهز شده است. به عنوان مثال، گلخانه کاملاً محصور است، بدون دریچه، و همه محصولات روی میزهایی روی کف های بتنی متراکم قرار دارند که کیفیت هوا و رطوبت کنترل شده و بهداشت عالی را تضمین می کند. اگر بخواهیم خودمان یک گلخانه جدید بسازیم، به دلایل هزینه باید یک نسخه استانداردتر را انتخاب کنیم. اما این اکتساب به ما امکان می دهد از همه این موارد اضافی با کیفیت بالا استفاده کنیم و از یک آب و هوای رشد مطلوب و خطر کم ویروس ها اطمینان حاصل کنیم. در این روند، ما از 5.6 به 7.2 هکتار افزایش می‌دهیم، بنابراین برای آینده آماده رشد هستیم!» Peter Kuijvenhoven، مدیر عامل شرکت Bevo Farms.

از ژانویه، مشتریان می توانند انتظار تحویل در سینی های پلاگین، با گیاهان نیمه رشد در ماه سپتامبر را داشته باشند.

Bevo Agro
www.bevofarms.com