سرمایه گذاری جدید در ذغال سنگ نارس در مبارزه با تغییرات آب و هوایی

اقداماتی که دولت انجام می دهد همچنین مقاومت در برابر خشکسالی را بهبود می بخشد و از کشاورزی مولد در برخی از با ارزش ترین زمین های کشاورزی ما محافظت می کند و از اقتصاد روستایی ما و کسانی که معیشت آنها ذاتاً به زمین وابسته است حمایت می کند.

با توجه به مزایای زیست‌محیطی و نقش کلیدی خاک‌های ذغال سنگ نارس در تولید مواد غذایی، دولت به همکاری با رئیس کارگروه و همچنین کشاورزان، زمین‌داران و صنعت گسترده‌تر ادامه می‌دهد تا اقدامات پیش‌روی در مورد همه گزارش‌ها انجام دهد. توصیه هایی برای اشکال پایدارتر مدیریت تورب زمین

به همین دلیل است که من بسیار خوشحالم که طرح کمک مالی 5 میلیون پوندی صندوق اکتشاف پالودوردی از دوازده پروژه با هدف غلبه بر موانع توسعه کشاورزی اقتصادی بادوام در خاک‌های پیت مرطوب حمایت می‌کند. این شکل امیدوارکننده از کشاورزی تالاب دارای پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای احیای تورب‌زارها و حمایت از کسب‌وکارهای روستایی سودآور و پایدار است.

اعلامیه‌های امروز بخشی از تعهدات دولت برای هدایت جاه‌طلبی بین‌المللی برای اقدام برای مقابله با تغییرات آب و هوا و تلاش برای راه‌حل‌های مبتنی بر طبیعت و نشان دادن جاه‌طلبی ما برای ارائه مسیر صفر خالص است.

دوازده پروژه در سراسر انگلستان نیز قرار است از طریق طرح کمک مالی 5 میلیون پوندی صندوق اکتشاف پالودیکشور – که توسط انگلستان طبیعی اداره می شود – حمایت دریافت کنند تا به درک و غلبه بر موانع بر سر راه توسعه کشت خاک به عنوان یک عمل کشاورزی قابل دوام در خاک های دشت پیت کمک کند.

این اقدامات جدید، که شامل تأمین مالی برای طرح‌های مدیریت آب نوآورانه می‌شود، تلاش‌های ما را برای حفاظت و بهبود خاک‌های پیت – افزایش ذخیره‌سازی کربن، حفظ اکوسیستم‌های حیاتی و هموار کردن راه برای آینده‌ای پایدارتر، تقویت می‌کند.
این در کنار بیش از 7.5 میلیون پوند بودجه جدید برای شروع بهبود در نحوه مدیریت منابع آب برای احیاء و حفظ خاک ذغال سنگ نارس است. این بودجه باعث پیشرفت در درک ما از چالش آب پیت دشت می شود تا نحوه استفاده ما از آب در پیت دشت انگلستان را تغییر دهد و همچنین هزینه نصب زیرساخت و فناوری نظارت را برای امکان کنترل بیشتر سطح آب در این مناطق پرداخت می کند.

این توصیه ها عبارتند از:

  • سرمایه گذاری جدید در ذخیره سازی، مدیریت و کنترل آب
  • پول عمومی برای روش های مرطوب تر کشاورزی در خاک های پیت
  • توصیه های فنی برای مرطوب نگه داشتن خاک های پیت
  • ایجاد فرصت های مناسب در امور مالی خصوصی
  • بالا بردن مشخصات خاک های پیت کشاورزی دشت
  • اتخاذ نقشه راه کارگروه برای کشت خاکی بادوام تجاری (کشاورزی بر روی ذغال سنگ نارس خیس شده)

ترودی هریسون، وزیر محیط زیست، گفت: “زمین های تورب ما متحدان ارزشمندی در نبرد ما علیه تغییرات آب و هوایی هستند، بیش از نیمی از ذخایر کربن زمینی ما را در خود جای داده اند و برای کشاورزی آینده انعطاف پذیری ایجاد می کنند.”

برای حمایت از حفظ و مدیریت پایدار زمین‌های پسته دشت، دولت اعلام کرده است که در مورد تمام توصیه‌های ارائه شده توسط رابرت کودول، رئیس مستقل گروه ویژه ذغال سنگ نارس کشاورزی دشت که گزارشش امروز منتشر شده است، اقدام خواهد کرد.

منبع: gov.uk



منبع

بودجه جدید بین دو پایلوت توزیع می شود. پایلوت زیرساخت کوچک ذغال سنگ نارس کشاورزی دشت (5.45 میلیون پوند) از نصب زیرساخت ها و فناوری نظارت برای امکان کنترل بیشتر سطح آب برای حفظ و خیس شدن مجدد ذغال سنگ نارس در دشت پشتیبانی می کند. تحویل این پروژه با حمایت انجمن مسئولین زهکشی انجام می شود.

آلن لاول، رئیس آژانس محیط زیست، گفت: آژانس محیط زیست از انتشار گزارش Caudwell استقبال می کند. با توجه به توصیه‌های گزارش، ما تشخیص می‌دهیم که مدیریت پایدار محیط‌زیست آب از طریق افزایش سطح آب در خاک‌های ذغال سنگ نارس، نقشی اساسی در حفاظت از کربن ذخیره‌شده آن دارد.

شواهد تولید شده توسط این پروژه‌ها، Defra را قادر می‌سازد تا به تعهدات پیت خود در زمین‌های پست در چارچوب برنامه اقدام پیت انگلستان، استراتژی خالص صفر، طرح بهبود محیط زیست، و طرح آب، عمل کند. در مورد پیت دشت، دفرا قبلاً بودجه به‌روزرسانی جدید کد پیت‌لند را تأمین کرده است، برنامه تحقیق و توسعه 6.6 میلیون پوندی پیت‌لند را اعلام کرده است و در حال توسعه طرح‌های کشاورزی جدید برای حمایت از مرطوب‌سازی، احیا و روش‌های جدید کشاورزی در مناطق پست است. همچنین نقشه جدید انگلستان پیت را در سال آینده منتشر خواهد کرد.

در سال 2020، دولت گروه ویژه ذغال سنگ نارس کشاورزی Lowland Agricultural Peat را تأسیس کرد تا چگونگی بهبود وضعیت ذغال سنگ نارس کشاورزی در دشت انگلستان را در عین حصول اطمینان از تداوم کشاورزی مولد برای سال‌های آینده بررسی کند. رئیس کارگروه چهارده توصیه به دولت و بخش وسیع‌تر ارائه کرده است تا اطمینان حاصل شود که خاک‌های پیت دشت می‌توانند پایدارتر مدیریت شوند.

خاک های پیت حاوی بیش از نیمی از ذخایر کربن زمینی کشور هستند و به عنوان یک راه حل قوی مبتنی بر طبیعت در برابر تغییرات آب و هوایی عمل می کنند. با این حال، در نتیجه قرن ها زهکشی برای ایجاد زمین های مناسب برای کشاورزی، خاک های ذغال سنگ نارس ما در حال خشک شدن هستند و باعث می شوند مواد آلی موجود در آنها تجزیه شده و کربن را در جو آزاد کنند. امروزه تنها 1 درصد از تورب زمین های پست انگلستان در وضعیتی تقریباً طبیعی باقی مانده است.

گزارش و پاسخ دولت بریتانیا اولین گام‌های مهم در مسیری است که مستلزم مشارکت بین همه ذینفعان است و من مطمئن هستم که کاری که در حال حاضر در حال انجام است به کشاورزان فرصت‌هایی برای توسعه کسب‌وکارشان و کمک به چالش خالص صفر می‌دهد. .

تونی جونیپر، رئیس انگلستان طبیعی، گفت: تورب های دشت با حفظ کربن در زمین و خارج از هوا، نقش مهمی در مبارزه با تغییرات آب و هوایی ایفا می کنند. با همکاری مدیران زمین و دیگران، ضروری است راه هایی برای حمایت از معیشت و تولید آنچه جامعه به آن نیاز دارد پیدا کنیم و در عین حال از تخریب خاک های پیت جلوگیری کنیم.

پایلوت کشف ذغال سنگ نارس کشاورزی دشت (2.2 میلیون پوند)، که توسط آژانس محیط زیست ارائه می شود، به مشارکت های محلی و آبی پیتلند اجازه می دهد تا برای توسعه برنامه های مدیریت سطح آب هزینه شده برای مناطق دشت پیت در انگلستان همکاری کنند.

رابرت کادول، رئیس گروه ویژه پیت کشاورزی دشت، گفت: “از همه اعضای گروه ضربت ذغال سنگ نارس کشاورزی لولند به خاطر وقت و تعهدشان برای یافتن راه هایی برای مدیریت پیت کشاورزی دشتی که پایدار بوده و انتشار کربن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند، تشکر می کنم.”

یافته‌های گزارش، همراه با تحقیق و توسعه بیشتر، حمایت و مشوق‌های مفیدی را برای کشاورزانی فراهم می‌کند که به دنبال انتقال به کشاورزی سازگار با آب و هوا در خاک‌های پیت هستند. این در استراتژی ملی مدیریت ریسک سیل و فرسایش ساحلی برای انگلستان و نقشه راه ما مشخص شده است.

سرمایه گذاری ها و اقدامات جدید برای بهبود پیت دشت و کاهش انتشار کربن توسط دولت امروز (پنجشنبه، 29 ژوئن) انجام شده است.

با خیس کردن مجدد خاک‌های ذغال سنگ نارس، می‌توانیم کاهش انتشار کربن را کاهش دهیم، امنیت غذایی را بهبود بخشیم، تنوع زیستی تالاب را تقویت کنیم و جوامع را از سیل بهتر محافظت کنیم.

همه شواهد نشان می دهد که کاهش انتشار کربن از ذغال سنگ نارس در مناطق دشت به عنوان بخشی از برنامه دولت بریتانیا برای مقابله با تغییرات آب و هوایی حیاتی است.