سومین سالانه Bloom Together WFFSA after party

برای لیست همکاران و مشارکت کنندگان صنعت گل و اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد اینجا را کلیک کنید.



منبع “ماموریت و چشم انداز شرکت ما حول همکاری و ارتباطات می چرخد، بنابراین می خواهیم از هر یک از بیش از 42 مشارکت کننده و همکار که این رویداد را ممکن می کنند، تشکر کنیم.”

کل جامعه صنعت گل به این مهمانی دعوت شده است، که شامل موسیقی زنده توسط اویگو، یک گروه موسیقی محلی میامی، آبجو رایگان توسط Tripping Animals، شراب یا کوکتل مخصوص مراسم، بازی‌های سرگرم‌کننده مانند دومینو، بینگو، و Corn Hole است. جوایز، و بیایید نیش پیتزا توسط بارباکوآ را فراموش نکنیم. لطفا مسئولانه بنوشید و مشروب نخورید و رانندگی نکنید.

برای سومین سال متوالی، Above All Flowers و New Bloom Solutions میزبان مراسم رسمی “Bloom Together After Party” با همکاری کنفرانس توزیع گل WF&FSA (FDC) خواهد بود که در اولین روز از کنوانسیون، 6 مارس 2023، در ساعت 7 بعدازظهر EST. امسال، این رویداد در The Doral Yard برگزار می‌شود، که در موقعیت مناسبی بسیار نزدیک به کنوانسیون قرار دارد و در یک محیط گرمسیری زیبا قرار دارد.

خوشحالیم که اعلام کنیم شهردار جدید شهر دورال، شهردار کریستی فراگا، در این مراسم حضور خواهد داشت و چند کلمه ای را بیان خواهد کرد.

“ما هیجان زده هستیم که برای سومین سال با شبکه خود و جامعه گل همکاری می کنیم تا به صنعت نشان دهیم که می توانیم در حمایت از همکاری و شبکه گرد هم جمع شویم و در عین حال کل جامعه گل و صنعت گل را در دورال، شهر گل ها جشن بگیریم.” سهید نحیم، یکی از بنیانگذاران Above All Flowers و New Bloom Solutions گفت.

ما در Above All Flowers و New Bloom Solutions معتقدیم که همکاری باعث ایجاد جامعه می‌شود و این می‌تواند به شکوفایی کل صنعت در حال و آینده کمک کند، درست مانند موضوع امسال WFFSA (FDC)، «آینده در بلوم». “