“سوپرتونیاهای دو رنگ به طور فزاینده ای در بین باغبانان آمریکای شمالی محبوب شده اند”

سوپرتونیاهای دو رنگ به طور فزاینده ای در بین باغبانان آمریکای شمالی محبوب شده اند و به گفته جان گایدوس از برندگان اثبات شده، این دلیلی است که برندگان اثبات شده Supertunia® Hoopla™ Vivid Orchid™ را انتخاب کردند.



منبع

برای اطلاعات بیشتر:
برندگان اثبات شده
https://www.provenwinners.com/

آیا در الزامات فرهنگی تفاوت وجود دارد؟
می توان آن را درست مانند هر سوپرتونیا دیگری پرورش داد.

بنابراین، تفاوت بین معرفی جدید و آنچه در حال حاضر در بازار وجود دارد چیست؟
“Supertunia Hoopla Vivid Orchid رنگی پر جنب و جوش و یک الگوی پیکوتی گردان با ثبات رنگ گلبرگ فوق العاده در تمام طول فصل در باغ ارائه می دهد. ما سال ها گل اطلسی های طرح دار را آزمایش کرده ایم و Hoopla Vivid Orchid بهترین گل اطلسی با طرح پیکوتی است که ما داریم. در حالی که بسیاری از گل اطلسی‌ها از این نوع با افزایش سن گل‌ها ظاهری کبود پیدا می‌کنند، این رقم جدید تا زمانی که گلبرگ‌ها به طور تمیز فرو بریزند، تازه به نظر می‌رسد.

این تنوع چه فرصت های جدیدی را ارائه می دهد؟
به گفته Gaydos، به دلیل طرح و رنگ منحصر به فرد خود، فرصتی برای دستور العمل های جدید هیجان انگیز ارائه می دهد. “و از آنجایی که شکوفه های دو رنگ به شدت در بین مصرف کنندگان رواج دارد، خرده فروشان مراکز باغ می توانند انتظار فروش بالاتری داشته باشند. در پایان پرورش دهنده، Supertunia Hoopla Vivid Orchid فرصتی برای استفاده از این الگوی رنگی هیجان انگیز ارائه می دهد. کیفیت گل، عملکرد، و عادت خوب شاخه‌ای باعث می‌شود که این تنوع رشد کند.”

آیا این آیتم جدید جایگزینی است یا یک گسترش خط / ادامه یک سری؟
“Supertunia Hoopla Vivid Orchid اضافه شده به مجموعه Supertunia است. جایگزین چیزی نمی شود.”

این معرفی جدید در کجا قرار می گیرد؟
“در منطقه فروش، با تعداد زیادی گل اطلسی تک رنگ موجود، این معرفی جدید به راحتی برجسته می شود و با رنگ گل برجسته خود که با لبه گلبرگ سفید روشن برجسته شده است، به راحتی از روی نیمکت خرده فروشی می پرد. شما می توانید روی جذابیت ضربه ای قوی در خرده فروشی حساب کنید. ” و در باغ؟ این سوپرتونیا جدید روشن، جسور و نیرومند است و دارای عادت رشد قوی همراه با عملکرد قابل اعتماد باغ در ظروف عمودی، سبدهای آویزان و منظره است.