شاهزاده و پرینس برای روز ولنتاین 2023 3.6 میلیارد دلار برای خرید گل مصرفی آمریکایی پیش بینی کردند.

ادبیات نقل شده
دیلمن، DA، اسمیت، جی دی و کریستین، LM (2014). نظرسنجی های اینترنت، تلفن، پست و حالت مختلط (ویرایش چهارم). هوبوکن، نیوجرسی: جان وایلی و پسران، شرکت.

درباره P&P US Consumer Tracking Floal Survey
نظرسنجی گل P&P انواع مصرف‌کنندگانی را که محصولات گل تازه می‌خرند، چه چیزی می‌خرند، از کجا می‌خرند، چه زمانی می‌خرند، چرا می‌خرند، و چه مقدار برای گل‌های تازه بریده شده و گل‌های گلدانی سرپوشیده/ گیاهان شاخ و برگ و گلدان خرج می‌کنند، شناسایی می‌کند. نظرسنجی بیش از 1000 پاسخ دهنده همچنین ارزیابی جامعی از بسیاری از مشاغل (و وب سایت ها) ارائه می دهد که محصولات گل را از طریق رتبه بندی مصرف کنندگان 30 ویژگی از مشاغل گل (گل فروشی ها، سوپرمارکت ها، فروشگاه های تخفیف دار، اینترنت/ کسب و کارهای 800 عددی، فروشگاه های عمده فروشی) عرضه می کنند. ، مراکز باغ، مراکز خانه/سخت‌افزار، بازارهای کشاورزان، فروشندگان خیابانی، و فروشگاه‌های رفاه. P&P رفتار خرید گل توسط مصرف‌کنندگان ایالات متحده را برای روز ولنتاین و خرید گل برای بیش از 20 تعطیلات، رویدادها و مناسبت‌ها در سه سال گذشته ردیابی کرده است. دهه‌ها با نظرسنجی‌های دوره‌ای خود از خانواده‌های خریدار گل در سراسر کشور (پرینس و پرینس، 2020). این نظرسنجی هم انتخاب تصادفی از خانواده‌های ایالات متحده را از طریق یک نظرسنجی پستی با مشوق‌های پولی و هم انتخاب تصادفی خانواده‌های آمریکایی از طریق اینترنت را به کار می‌گیرد. نشان داده شده است که این روش نظرسنجی “مختلط” کیفیت و نمایش نتایج نظرسنجی را تا حد زیادی بهبود می بخشد (دیلمن و همکاران، 2014).

درباره نویسندگان
دکتر تام و تیم پرینس، سابقاً از دانشگاه ایالتی اوهایو، دپارتمان باغبانی، برادران و از بنیانگذاران شرکت Prince & Prince, Inc. (P&P)، متخصص تحقیقات بازاریابی پیشرو در صنعت گل و گیاهان سبز هستند. P&P بیش از 75 پروژه تحقیقاتی بازاریابی عمده و گزارش های بی شماری را برای صنعت گل در ایالات متحده تکمیل کرده است و همچنین پروژه های بازار گل را در کانادا و اروپا انجام داده است. P&P دارای تجربه تحقیقاتی در طراحی و تجزیه و تحلیل تحقیقات تجربی و طراحی و تجزیه و تحلیل تحقیقات پیمایشی است و اغلب هر دو حوزه تحقیقاتی را در انجام تحقیقات P&P برای مشتریان خود ترکیب می کند. P&P پروژه های تحقیقاتی بازار و تجزیه و تحلیل ارزش محصول را برای شرکت های گل و انجمن های گل در کل کانال توزیع گل مفهوم سازی، طراحی و اجرا می کند.


شکل 1. افزایش اخیر در رشد خانوارها توسط چرخش شدید رشد خانوارهای جوان انجام شده است. (برای بزرگنمایی تصویر اینجا را کلیک کنید)

“در این روز، نزدیک به 54 میلیون خانوار ایالات متحده (53.6 میلیون) یک یا چند خرید گل تازه برای جشن گرفتن روز ولنتاین با افراد مهم زندگی خود، در داخل یا خارج از خانه انجام خواهند داد. محصولات گل برای روز ولنتاین 2023 بیش از 3.6 میلیارد دلار در خرده فروشی (3.62 میلیارد دلار) است. این ارزش شامل تمام محصولات گل تازه، از جمله گل های تازه شاخه بریده (عمدتاً گل رز)، چیدمان ها، دسته گل ها، دسته ها، تک ساقه ها، و کرج ها و همچنین فضای داخلی است. گیاهان گلدار و شاخ و برگ و کاشت، و هرگونه هزینه تحویل/خدمات مرتبط.

P&P قصد دارد یک بررسی ردیابی 2023 از خانوارهای خریدار گل را اواخر تابستان امسال آغاز کند. اگر شرکت شما علاقه مند به تبدیل شدن به یک حامی تحقیقاتی P&P است، لطفاً با P&P تماس بگیرید. حامیان تحقیقاتی نتایج کامل نظرسنجی ردیابی گل (روندهای فعلی و تاریخی) را از طریق یک سمینار یک روزه در محل با پرسش و پاسخ و 800+ کامل دریافت می کنند. ارائه اسلاید بر روی یک فلش مموری. حامیان همچنین انحصاری اطلاعات بازار گل را برای یک دوره یک ساله پس از تکمیل تحقیقات مصرف کننده دریافت می کنند. علاقه مندان باید برای فرصت های حمایت از تحقیقات به شماره 614-264-0939 با P&P تماس بگیرند یا به تام ایمیل بزنید. [email protected].”

پرنس، تی ال و پرینس، TA (2022). روندهای تاریخی خرید گل مصرفی برای روز مادر: دیدگاه گروه سنی. (گزارش بازار P&P). کلمبوس، اوه: شاهزاده و پرینس، شرکت

یک رکود معلق در اقتصاد ایالات متحده در پیش بینی روز ولنتاین آنها در سال 2023 لحاظ نشده است. “اگرچه بسیاری از اقتصاددانان و مدیران عامل بانک ها (مانند جیمی دیمون و دیگران) با ناامیدی دست های خود را به هم می بندند زیرا یک رکود بد آینده را پیش بینی می کنند (ادعاها) از پاییز 2022)، ما در P&P معتقدیم که اگر رکودی در سال 2023 اتفاق بیفتد، رکودی دیرهنگام خواهد بود، و اگر در سال 2023 اتفاق بیفتد، خفیف خواهد بود. بیکاری کم، دستمزد تا حدودی بالاتر، و همانطور که این مقاله نوشته شده است، گزارش های خبری فوری مبنی بر اینکه اقتصاد ایالات متحده 517000 شغل جدید در ژانویه 2023 اضافه کرد، تقریباً سه برابر انتظارات بازار! در P&P، ما “سر و صدای بازار” را نادیده می گیریم و پشت طرح بازار گل روز ولنتاین تا حدی صعودی هستیم.”

آنها گزارش می دهند که این ارزش بازار پیش بینی شده برای روز ولنتاین 2023 بالاتر از هر پیش بینی قبلی بازار روز ولنتاین توسط P&P است. این امر عمدتاً به دلیل برآوردهای اخیر خانوارهای ایالات متحده است که توسط مرکز مشترک مطالعات مسکن (JCHS) در دانشگاه هاروارد (مک کیو، 2023)، پیش‌بینی خرید نسبتاً بالا برای روز ولنتاین، و به طور کلی قیمت‌های بالاتر به دلیل فشارهای تورمی اخیر. ” در طول چند سال گذشته، افزایشی در رشد خانوارها در ایالات متحده وجود داشته است که ناشی از چرخش شدید رشد در میان خانوارهای جوان است (شکل 1 را ببینید). “پیش بینی های قبلی JCHS (2011 تا 2016) رشد خانوار را در حدود 1.2 میلیون خانوار اضافی در سال نشان می داد. اکنون، آخرین به روز رسانی ها (2016 تا 2021) نرخ رشد سالانه را حدود 2.2 میلیون خانوار نشان می دهد که رشد سالانه اضافی 1 میلیون خانوار است. ، عمدتاً در میان افراد زیر 45 سال. و از آنجایی که خانوارهای خریدار گل زیر 45 سال «معمولاً خرید گل» برای روز ولنتاین در مقایسه با خانواده‌های مسن‌تر کمی بالاتر دارند (53٪ در مقابل 47٪؛ شاهزاده و پرنس، 2020)، پیش بینی ارزش بازار گل برای روز ولنتاین به طور قابل توجهی گسترش می یابد. اثر رشد هم افزایی است، زیرا بخش مصرف کننده ای که در حال گسترش است نیز تمایل بیشتری به خرید گل برای روز ولنتاین دارد.”

توجه ویژه: این گزارش بازار گل شاهزاده و پرینس (P&P) از آخرین خانواده ایالات متحده استفاده می کند پیش بینی های مرکز مشترک مطالعات مسکن (JCHS) در دانشگاه هاروارد. JCHS از داده‌های سرشماری استفاده می‌کند و تنظیمات دوره‌ای را برای عواملی که بر تشکیل خانوار تأثیر می‌گذارند انجام می‌دهد (مک کیو، 2023)

طبق برآوردهای نظرسنجی بازار P&P، روز ولنتاین همچنان دومین «تعطیلات گل» برای صنعت گل ایالات متحده است، از نظر هزینه دلار مصرف کننده برای محصولات گل، و هزینه گل پس از روز مادر در رتبه دوم قرار دارد. پیش‌بینی بازار گل روز مادر P&P در سال 2022 بیش از 5 میلیارد دلار بود (Prince & Prince, 2022). P&P همچنین پیش‌بینی می‌کند که هر خانوار خریدار گل، به‌طور میانگین، حدود 67 دلار برای محصولات گل برای روز ولنتاین 2023، از جمله تمام اعضای خانواده که خرید گل انجام می‌دهند، با هزینه‌های تحویل/خدمات مربوطه هزینه می‌کند.

Prince، TL و Prince، TA (2020). نظرسنجی ردیابی گل مصرفی پرنس و پرینس ایالات متحده در سال 2019 (سمینار در محل با پرسش و پاسخ و سمینار در فلش). کلمبوس، اوه: شاهزاده و پرینس، شرکت

برای اطلاعات بیشتر:
تام پرینس
تحقیقات بازار گل
ایمیل: [email protected]
www.FloralMarketResearch.com



منبع سه‌شنبه، ۱۴ فوریه ۲۰۲۳، روز ولنتاین جشن گرفته می‌شود و Prince & Prince, Inc (P&P)، یکی از رهبران تحقیقات بازار متمرکز بر صنعت گل و گیاهان سبز، پیش‌بینی تعداد خانواده‌های آمریکایی را منتشر کرده است. برای روز ولنتاین 2023 خرید گل انجام خواهد داد و برآوردی از ارزش خرده فروشی آن خریدهای عاشقانه گل انجام خواهد داد.

مک کیو، دی (2023). افزایش رشد خانوارها و آنچه در مورد آینده تقاضای مسکن نشان می دهد. مرکز مشترک مطالعات مسکن، دانشگاه هاروارد.