شبکه Hasfarm در اندونزی گسترش می یابد و با Bromelia Flowers و Tropika همکاری می کند

Bromelia Flowers یکی از واردکنندگان و توزیع کنندگان پیشرو گل های تازه در اندونزی
Bromelia Flowers با مراکز توزیع در جاکارتا، بی‌اس‌دی سیتی و بالی، یکی از واردکنندگان و عمده‌فروشان اصلی گل‌های تازه در اندونزی است. Bromelia که در سال 2008 تأسیس شد، گل از اکوادور، هلند، ویتنام، نیوزلند و چین وارد می کند. هاسفارم یک قرارداد مشارکت استراتژیک با Bromelia Flowers امضا کرده است. برای به رسمیت شناختن نقش هاسفارم، Bromelia Flowers در آینده به عنوان Greenwings Bromelia به مشتریان و تامین کنندگان خود خدمت خواهد کرد.

وقتی صحبت از بازار بین المللی گل می شود، آسیا ثابت کرده است که خاک حاصلخیز است. گل ها یک تجارت پررونق هستند و نه فقط در ویتنام، جایی که هاسفارم در سال 1994 تاسیس شد. با شرکت های تابعه در ژاپن (Greenwings)، چین (Kunming Hasfarm) و اندونزی (Hasfarm Labs و Toba Hasfarm)، این شرکت اکنون دو شرکت جدید اضافه کرده است. اعضای اندونزیایی شبکه Hasfarm: Bromelia Flowers و Tropika.

برای اطلاعات بیشتر:
لوسی ایرواتی
Greenwings Bromelia
[email protected]
bromeliaflowers.com



منبع

تعمیق سرمایه گذاری هاسفارم در اندونزی
گرین‌وینگز بروملیا در حالی که به تامین‌کنندگان بین‌المللی خود برای دسترسی به بازار در اندونزی ادامه می‌دهد، توزیع داخلی گل‌ها را از پایگاه تولید رو به رشد Hasfarm در سوماترای شمالی هدایت می‌کند. در حالی که اندونزی اکنون بازار کوچکی برای گل دارد، Hasfarm انتظار دارد عمر گلدانی طولانی تری داشته باشد و محصولات با کیفیت بازار رو به رشدی در این کشور پیدا کنند. در همین حال، تروپیکا عرضه را از یک مزرعه سرخس و روسکس چرمی با کیفیت به شبکه آسیایی هاسفارم اضافه خواهد کرد و پیشنهادات گروه را به مشتریان در سراسر آسیا تقویت خواهد کرد.

اعضای خانواده اندونزیایی موجود
هاسفارم در سال 2018 با سرمایه گذاری در آزمایشگاه هاسفارم، یک آزمایشگاه کشت بافت در مدان، سوماترای شمالی وارد اندونزی شد. این شرکت در سال 2018 کشاورزی را در آنجا آغاز کرد و اکنون در 35 هکتار زمین خارج از مدان گل می‌کارد.

تروپیکا حقوق توزیع را به هلدینگ هاسفارم واگذار می کند
Tropika که در مرکز جاوه کشاورزی می کند، یکی از صادرکنندگان پیشرو سرخس چرمی و ruscus به ژاپن است. هاسفارم با توزیع محصولات تروپیکا در خارج از اندونزی موافقت کرده است. در ژاپن، Tropika از طریق شرکت تابعه Hasfarm، Greenwings Japan، توزیع خواهد شد. به این ترتیب، مشتریان ژاپنی با خدمات، مدیریت حرفه ای و کارآمدی Greenwings از بهترین کیفیت سرخس چرمی و راسکا لذت خواهند برد.