شروعی تاریک برای سال 2023

همانطور که می بینید، مناطقی که به رنگ خاکستری نشان داده شده اند، از جمله جنوب انتاریو، در این فصل کمتر از میانگین انرژی خورشیدی دریافت کردند.

واحدهای دیگر برای اندازه‌گیری نور، مانند شمع‌های پا یا لوکس، محدود هستند، زیرا تنها یک خواندن آنی را ارائه می‌دهند. سطح نور طبیعی در طول روز تغییر می کند و یک اندازه گیری به طور دقیق نشان دهنده مقدار کل نور دریافتی گیاهان نیست.

درک اندازه گیری نور
برای تعیین اینکه سطوح نور کمتر از حد متوسط ​​چه تأثیری بر محصول شما می‌گذارد، ابتدا باید در مورد اهمیت انتگرال نور روزانه (DLI) یا مقدار کل تشعشعات فعال فتوسنتزی (PAR) تحویل داده شده به گیاهان در 24 ساعت صحبت کنیم. دوره نوری

در onfloriculture.com بیشتر بخوانید



منبع

آیا امسال واقعا تاریک تر بود؟
تصویر زیر که توسط برایان برتشنایدر، اقلیم شناس ایجاد شده است، نشان می دهد که کدام مناطق آمریکای شمالی بالاتر، نزدیک یا کمتر از تابش طبیعی خورشید قرار دارند. هر «ترسیل» یا دسته‌بندی نشان‌دهنده کدام یک از داده‌های سال‌های 1991-2020 در زمستان امسال است.

در مقابل، قرائت‌های DLI نشان‌دهنده تعداد فوتون‌های نوری است که در یک متر مربع در طول روز انباشته می‌شوند (مول در متر مربع در روز) و منجر به توصیه‌های دقیق‌تری به تولیدکنندگان از نظر نیازهای تولید گیاه یا استفاده از روشنایی مکمل می‌شود.

ماه های زمستان همیشه می تواند یک چالش برای تولیدکنندگان گل باشد. اما آیا متوجه شده اید که این زمستان به طور غیرقابل پیش بینی تاریک است؟ آیا این روی محصول شما تأثیر گذاشته است؟ در ادامه بخوانید تا ببینید آیا امسال غیرعادی است یا بخشی از یک روند است و چگونه این ممکن است بر تصمیمات تولید (و هزینه های انرژی) شما در سال های آینده تأثیر بگذارد.