شرکت نرم افزار هلندی ALFA PRO به Total Specific Solutions می پیوندد

مالکان قبلی، Cees van den Bosch و Arie Lagerwerf در شرکت باقی خواهند ماند، اما تقسیم مسئولیت ها تا حدودی تغییر خواهد کرد. Cees مدیر عامل آلفا پرو خواهد بود و آری وظایف خاصی را واگذار خواهد کرد اما از نظر تجاری فعال باقی خواهد ماند و بر روابط با مشتری تمرکز خواهد کرد.”

اپراتورها در بخش گل های زینتی و سایر محصولات تازه از راه حل های نرم افزاری Alfa Pro برای پشتیبانی از فرآیندهای روزانه خود برای تجارت الکترونیک، خرید، فروش، تدارکات، صورتحساب و مدیریت استفاده می کنند. AlfaPro NEXT یک راه حل مدرن ERP مبتنی بر وب است که به موجب آن مشتریان می توانند تمام فرآیندهای لجستیکی، تجاری و اداری خود را به صورت 24 ساعته از طریق موبایل، تبلت یا رایانه مدیریت کنند. AlfaPro NEXT همچنین دارای یک فروشگاه اینترنتی کاربر پسند است که امکان عکاسی از محصول را در خود دارد که به موجب آن می توانید با استفاده از تلفن همراه یک محصول را مستقیماً به مجموعه خود اضافه کنید.

جوست ون هارلم، مدیر پورتفولیو در TSS: “با خرید ALFA PRO، ما یک شرکت بسیار جالب را به TSS اضافه کردیم و دانش خود را در زمینه کشاورزی عمودی گسترش دادیم. ما قبلا نرم افزاری برای نهالستان های درختی و معامله گران داشتیم و اکنون می توانیم نرم افزاری برای تجارت محصولات گل های زینتی مطابق با تخصص ماست. آلفا پرو اساساً بر عمده فروشی بازار باغبانی و محصولات تازه تمرکز دارد. بازار گل یک صنعت بسیار برجسته در هلند و یکی از بزرگترین محصولات صادراتی ما است. اکنون که آلفا پرو به TSS پیوسته است. ما می‌توانیم روی ارائه آن عمودی با راه‌حل‌های نرم‌افزار تجاری اختصاصی تمرکز کنیم.

ALFA PRO، تأمین‌کننده راه‌حل‌های نرم‌افزاری و خدمات برای اپراتورها در بازار محصولات تازه، عمدتاً در بخش گل، گیاه و میوه و سبزیجات، به Total Specific Solutions می‌پیوندد. TSS در حال گسترش مجموعه نرم افزارهای خود در بخش کشاورزی است.

Cees van den Bosch، مدیر عامل ALFA PRO: “در طول سال های گذشته، ما ERP خود را تجدید کرده و یک نسخه مبتنی بر ابر را برای بازار اضافه کرده ایم. ما اکنون به مشتریان خود یک فروشگاه اینترنتی مدرن با AlfaPro NEXT ارائه می دهیم تا بتوانند تمام عملیات خود را مدیریت کنند. برای ارائه خدمات بهتر به بازار، ما به دنبال یک شریک جدید و بلندمدت گشتیم تا بتوانیم روی مشتریان و بازار خود تمرکز کنیم. TSS به “نرم افزار مادام العمر” اعتقاد دارد، به این معنی که آنها شرکت های نرم افزاری را خریداری می کنند و نگه می دارند. آنها برای همیشه به این شرکت ها کمک می کنند تا با به اشتراک گذاشتن دانش و بهترین شیوه ها موفق شوند. پیوستن به TSS به ما قدرت و قدرتی می دهد که به دنبال آن بودیم و می توانیم روی آینده تمرکز کنیم. من مشتاقانه منتظر ادامه آینده ALFA PRO هستم. یک شرکت مستقل در TSS با آری و تیم ما.”

برای اطلاعات بیشتر:
ALFA PRO
www.alfapro.com



منبع