شرکت Tecogen در نمایشگاه AHR 2023 چیلر هوا خنک هوشمند هیبریدی را راه اندازی می کند.

Tecogen در AHR 2023 چیلر هوا خنک هیبریدی هوشمند Tecochill خود را راه اندازی کرده است که بزرگترین نمایشگاه تجاری HVAC در آمریکای شمالی است. چیلر هیبریدی درایو به طور یکپارچه دو منبع انرژی، گاز طبیعی مقرون به صرفه و برق را از شبکه ترکیب می‌کند و به مشتریان تا 50 درصد هزینه‌های عملیاتی کمتری نسبت به چیلرهای جایگزین و همچنین انعطاف‌پذیری با منبع دوگانه ارائه می‌کند. هنگامی که درایو هیبریدی از موتور گاز طبیعی یکپارچه چیلر نیرو می گیرد، آب خنک برای تهویه مطبوع به علاوه گرمای رایگان موتور تولید می کند که برای تولید آب گرم قابل استفاده بازیابی می شود. راه حل های رقیب کارایی کمتری دارند، ردپای گاز گلخانه ای بالاتری دارند، هزینه عملیاتی انرژی بالاتری دارند و برای تولید آب گرم نیاز به یک دیگ بخار جداگانه دارند.

ما هیجان زده هستیم که چیلر هیبریدی درایو خود را در ماه آینده راه اندازی کنیم، که عرضه محصول Tecochill ما را گسترش می دهد و بخش بزرگتری از بازار را برای چیلرهای ما باز می کند، که در حال حاضر مزایای اقتصادی و زیست محیطی قابل توجهی را برای مشتریان به ارمغان می آورد. بنجامین لاک، مدیرعامل Tecogen گفت: ما مشتاقانه منتظر ملاقات با مشتریان و توسعه دهندگان بالقوه در AHR 2023 در آتلانتا هستیم.



منبع درایو هیبریدی می تواند ورودی های شبکه برق را ردیابی کند تا مشتریان را قادر سازد تا صرفه جویی اقتصادی و/یا کاهش گازهای گلخانه ای را بهینه کنند. تولید برق حاشیه ای شبکه در ایالات متحده در حال حاضر عمدتا مبتنی بر سوخت های فسیلی است، به ویژه در دوره های اوج تقاضا، بنابراین مشتریانی که می توانند از آب سرد و آب گرم تولید شده توسط چیلر استفاده کنند هم از کمترین هزینه عملیاتی و هم از کمترین گلخانه بهره مند خواهند شد. رد پای گاز درایو هیبریدی می‌تواند کاهش گازهای گلخانه‌ای را با استفاده از نیروی شبکه الکتریکی در زمانی که شبکه به‌طور تدریجی از انرژی‌های تجدیدپذیر تغذیه می‌کند، به حداکثر برساند و زمانی که شبکه در حال تولید گازهای گلخانه‌ای بالاتری است، می‌تواند به قدرت موتور تبدیل شود. علاوه بر این، زمانی که برق شبکه در دوره‌های تقاضای بالا گران‌تر است، درایو هیبریدی می‌تواند به کارکرد با قدرت موتور روی آورد و سپس در صورت کاهش قیمت‌ها، به کار در شبکه برگردد و مشتریان را قادر می‌سازد تا عملیات را به عنوان هزینه‌های شبکه برق و انتشار گازهای گلخانه ای در نوسان است.

درایو هیبریدی همچنین می‌تواند در صورت قطع برق شبکه به نیروی موتور تکیه کند، و خنک‌کننده‌ای را برای کاربردهای فرآیندی حیاتی در زمانی که شبکه برق در دسترس نیست فراهم می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که درایو هیبریدی برای کاربردهایی مانند کشاورزی محیط کنترل‌شده (CEA)، مراقبت‌های بهداشتی، آموزش، اجاره چیلر و خنک‌کننده فرآیند صنعتی مناسب باشد. سرمایه‌گذاری در چیلر هیبریدی درایو ممکن است به مشتریان اجازه دهد از 40 درصد اعتبار مالیاتی سرمایه‌گذاری فدرال بهره مند شوند.