ششمین پروژه در مرکز باغ شاهد اضافه شدن یک پسوند سقف شیشه ای است

اکنون، آنها بازگشته اند تا ششمین پروژه خود را تکمیل کنند، زیرا تیم در حال حاضر در حال ساخت ساختمان جدید قاب پورتال دیگری است که به طور کامل شیشه ای می شود تا بیش از 1000 متر مربع به فضای سایبان گیاهی مرکز در تمام طول سال اضافه کند.

ما چند هفته است که برای این پروژه اخیر در محل بوده‌ایم و در حال ساخت ساختمان جدید اسکلت فلزی پورتال و شیشه‌های سقفی هستیم که در رنگ‌های سیاه و سفید با پوشش برقی پوشش داده شده است. در Bell Plantation قابل توجه است. پس از آن باید به طور کامل لعاب داده شود و یک محیط واقعاً دلپذیر برای مهمانان و یک مرکز گیاهی ایده آل فراهم شود.”

برای اطلاعات بیشتر:
CambridgeHOK
پارک والینگفن
236 جاده اصلی
نیوپورت، برو
یورکشایر شرقی
HU15 2RH
تلفن: +44 (0) 1430 449440
[email protected]
www.cambridgehok.co.uk



منبع پس از تکمیل، تمرکز بر ارتقای امکانات موجود، افزودن روکش‌ها و سقف‌های جدید به ساختمان‌ها خواهد بود و به مرکز اجازه می‌دهد تا اپراتورهای تجاری بیشتری را به سایت جذب کند و تحویل آن برای پایان نوامبر برنامه‌ریزی شده است.

“مرحله دوم کار ما در ماه آینده بیشتر بر ارتقای ساختمان های موجود با روکش و سقف متمرکز است و به مشتری اجازه می دهد تا محیط متفاوتی را برای فعالیت های خرده فروشی در محل ایجاد کند.”

CambridgeHOK با مشتری که بارها و بارها برای استفاده از تخصص شرکت در طول سال‌ها بازگشته است و به طور مستمر سایت خود را گسترش داده است، به محل بازگشته است.

Bell Plantation شامل یک کافه، سالن غذا، سالن بدنسازی، جراحی دامپزشکی، مهد کودک، متخصصین زیبایی، آبجوسازی، متخصصان عروسی و مرکز مرغداری است که سالانه بیش از 250000 بازدیدکننده را به خود جذب می کند.

جیسون تتر، مدیر عملیات و پروژه در CambridgeHOK، گفت: “خوشحالیم که در Bell Plantation برای کمک به کسب و کار با آخرین گسترش آن به محل بازگشته‌ایم. بسیار لذت بخش است که بخشی از داستان با یک مشتری باشیم، همانطور که با ما داریم. Bell Plantation. همانطور که آنها نیاز به گسترش داشتند، آنها به ما مراجعه کردند. این گواهی بر مشارکت و اعتمادی است که ما ایجاد کرده ایم.

“در سال های اخیر، کار ما شامل توسعه ساختمان های خرده فروشی جدید، سایبان ها، و گلخانه ها، فراهم کردن فضای خرده فروشی اضافی مورد نیاز و کمک به اطمینان از تبدیل شدن مرکز باغ به مقصدی برای همه آب و هوا بوده است.uni.

این شرکت آخرین بار در سال 2019 در Bell Plantation Garden Centre، در تاوسستر، نورث همپتون شایر، در محل حضور داشت و یک پسوند قاب پورتال را اضافه کرد که امکان گسترش فضای کافه و آشپزخانه را فراهم کرد و همچنین یک ساختمان جدید برای یک منطقه بازی ایجاد کرد.